تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 - 15:17
16 بازدید
کد خبر : 279249

پایان کار رسمی بلین با سامورایی‌ها | اخبار ورزشی

پایان کار رسمی بلین با سامورایی‌ها | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فیلیپ بلین به طور رسمی به همکاری‌اش با تیم ملی ژاپن پایان داد. این سرمربی فرانسوی ژاپن را به سطح اول والیبال دنیا رساند و انقلابی بزرگ در والیبال این کشور ایجاد کرد. او از سال ۲۰۱۷ با تیم ملی ژاپن شروع بع کار کرد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فیلیپ بلین به طور رسمی به همکاری‌اش با تیم ملی ژاپن پایان داد. این سرمربی فرانسوی ژاپن را به سطح اول والیبال دنیا رساند و انقلابی بزرگ در والیبال این کشور ایجاد کرد. او از سال ۲۰۱۷ با تیم ملی ژاپن شروع بع کار کرد برای چهار سال دستیار بود و از همان ابتدا دیدگاه جدیدی را به والیبال ژاپن وارد کرد. به لطف او بود که سامورایی‌ها شروع به بالابردن سطح بازی خود کردند و به تیمی قدرتمند تبدیل شدند. سرمربی فرانسوی سال ۲۰۲۱ وظیفه سرمربیگری را بر عهده گرفت و به همین دلیل توانست چشم‌اندازش را در تیم ملی ژاپن به طور کامل پیاده کند و نتیجه مطلوب را هم به همراه داشت. این تیم سال ۲۰۲۳ به مقام قهرمانی آسیا دست یافت و به بازی‌های المپیک پاریس راه یافت. با این حال بزرگ‌ترین موفقیتش کسب مدال نقره لیگ ملت‌ها بود.

فلیپ بلین در صحبت‌هایی درباره پایان همکاری‌اش با فدراسیون والیبال ژاپن گفت: می‌خواهم از بازیکنانی تشکر کنم که امکان تجربه دو دوره المپیک را در توکیو و پاریس برای من فراهم کردند. سعی کردم انتظارات را چه از نظر توسعه و چه در جهت‌گیری برآورده کنم. از الان طرفدار تیم ملی ژاپن‌ام و فدراسیون و تیم باید به پیشرفت ادامه دهد و این مسیر را پیش ببرد.

او در بخش بعدی گفت: موفق به کسب مدال در بازی‌های المپیک نشدم و شخصا بسیار ناراحتم، چون این تنها مدالی است که هرگز کسب نکرده‌ام. جدای از آن واقعا ناراحتم که نتوانستم به کادر فنی کمک بیشتری کنم.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn