تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 - 18:22
27 بازدید
کد خبر : 279437

سعید صادقی نمی‌خواهد بی‌اثر باشد

سعید صادقی نمی‌خواهد بی‌اثر باشد

به گزارش ورزش سه وینگر مازندرانی پرپسولیس که نیمی از تمرینات پیش فصل را به خاطر طولانی شدن مداوایش از دست داهد بود  در لیگ برتر آخرین بار هفته دوم فصل قبل مقابل تراکتور گل زد و بعد از آن ناکام بود.همچنین آخرین گل این بازیکن برای پرسپولیس هم دیدار برگشت مقابل استقلال تاجیکستان در

به گزارش ورزش سه وینگر مازندرانی پرپسولیس که نیمی از تمرینات پیش فصل را به خاطر طولانی شدن مداوایش از دست داهد بود  در لیگ برتر آخرین بار هفته دوم فصل قبل مقابل تراکتور گل زد و بعد از آن ناکام بود.
همچنین آخرین گل این بازیکن برای پرسپولیس هم دیدار برگشت مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا در تهران بود که حدود ۱۰ ماه  از آن گذشته است چرا که ۲ آبان ماه سال قبل برگزار شد.

2069425

صادقی که پیش از این در دو دیدار دوستانه موفق شده بود یک گل و ۲ پاس گل را ثبت کند در بازی مقابل ذوب آهن به اعتماد گاریدو پاسخ مثبت داد و تک گل سرخ‌پوشان در هفته نخست را وارد دروازه حریف کرد تا این تیم از یک شکست غیرمنتظره فرار کند. 
او در این بازی ۵۱ لمس توپ داشت و علاوه بر گلی که زد ۲ پاس کلیدی نیز به یاران خود داد.
با این وجود نکته اینجاست که شاید با آماده تر شدن اوستون اورونوف و رسیدن او به شرایط آراماین شاید مثل نیم فصل دوم فصل قبل جا برای صادقی تنگ شود.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn