تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 1:35
31 بازدید
کد خبر : 279837

یحیی یه پرسپولیس می‌رسد؟

یحیی یه پرسپولیس می‌رسد؟

آفتاب نو بطور اختصاصی نوشته بود که  چهار مربی لیگ برتری مجوز فعالیت دریافت نکرده اند. یکی از این مربیان یحیی گل محمدی است. یحیی گل محمدی سرمربی فولاد برابر  نساجی نتوانست روی نیمکت بنشیند و ‌ مجبور شد تیمش را از روی سکوی تماشاگران هدایت کند. اگرچه قرمزهای اهواز موفق به شکست میزبان شدند

آفتاب نو بطور اختصاصی نوشته بود که  چهار مربی لیگ برتری مجوز فعالیت دریافت نکرده اند. یکی از این مربیان یحیی گل محمدی است. یحیی گل محمدی سرمربی فولاد برابر  نساجی نتوانست روی نیمکت بنشیند و ‌ مجبور شد تیمش را از روی سکوی تماشاگران هدایت کند.

اگرچه قرمزهای اهواز موفق به شکست میزبان شدند اما خبر بد برای این تیم اهوازی این است که کماکان مشکل غیر فوتبالی، گل محمدی حل نشده و مشخص نیست او در نهایت مجوز نشستن روی نیمکت را در لیگ جاری پیدا می کند یا نه؟

اگر مشکل او حل نشود، شاید مجبور شود علی رغم میل باطنی از هدایت فولاد کناره‌گیری کند. البته مدیران این باشگاه وعده دادند که مشکل او به زودی حل خواهد شد.

پرسپولیس و فولاد در هفته سوم لیگ برتر رو در روی هم قرار می گیرند و باید منتظر ماند و دید در آن بازی یحیی گل محمدی برابر شاگردان سابقش، روی نیمکت می نشیند یا حمید مطهری این وظیفه را به عهده می گیرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn