تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 1:48
13 بازدید
کد خبر : 279847

شروع ضعیف رحمتی پس از بازگشت؛ سناریوی نساجی تکرار می‌شود؟

شروع ضعیف رحمتی پس از بازگشت؛ سناریوی نساجی تکرار می‌شود؟

 تیم فوتبال هوادار در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر ایران در ورزشگاه شهدای شهر قدس پذیرای تیم تازه لیگ برتری شده‌ خیبر خرم‌آباد بود و در نهایت با یک گل به میهمان خود باخت تا شروعی ضعیف در بیست‌وچهارمین دوره داشته باشد. حضور دیرهنگام رحمتی در هوادار به گزارش «شایانیوز» و به نقل از

 تیم فوتبال هوادار در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر ایران در ورزشگاه شهدای شهر قدس پذیرای تیم تازه لیگ برتری شده‌ خیبر خرم‌آباد بود و در نهایت با یک گل به میهمان خود باخت تا شروعی ضعیف در بیست‌وچهارمین دوره داشته باشد.

حضور دیرهنگام رحمتی در هوادار

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال ۳۶۰، مهدی رحمتی خیلی دیر و در فاصله حدود سه هفته تا آغاز فصل جدید هدایت بنفش‌پوشان را به عهده گرفت و به واسطه خروج چند بازیکن مهم این تیم، نفرات جدیدی را جذب کرد که خیلی از آن‌ها با او سابقه همکاری داشتند. با این وجود دیر شکل گرفتن تیم تهرانی خیلی زود کار دستش داد و باعث شد آن‌ها اولین شکست خود را خیلی زود متحمل شوند.

نتایج ضعیف در نساجی، پس از درخشش در آلومینیوم

رحمتی پس از عملکرد قابل قبول با آلومینیوم اراک در لیگ بیست‌ودوم، میزان انتظارات را از خود بالا برد اما فصل بعد در قامت سرمربی نساجی نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد و پس از باخت ۴ بر صفر برابر استقلال در هفته سیزدهم از این تیم جدا شد. او در فصلی که گذشت طی ۱۸ دیدار رسمی، ۱۱ مرتبه شکست خورد و فقط به چهار پیروزی دست یافت. 

سه باخت پیاپی برای رحمتی در سه حضور اخیر در لیگ برتر

رحمتی حالا در قامت سرمربی هوادار به دنبال این است تا بار دیگر با به‌جا گذاشتن عملکردی مناسب، اعتبار خدشه‌دار شده خود را ترمیم کند و نشان دهد یکی از بهترین سرمربیان نسل جدید فوتبال ایران به حساب می‌آید. تیم تحت هدایت کاپیتان اسبق استقلال اما در اولین مسابقه طعم تلخ شکست را چشید و شروع خوبی نداشت. گرچه باید به آن‌ها زمان داد تا بتوانند به هماهنگی بهتری دست پیدا کنند.

رحمتی در سه بازی اخیرش در لیگ برتر به عنوان سرمربی شکست خورده و آخرین پیروزی‌اش در هفته دوازدهم لیگ برتر در دوره بیست‌وسوم مقابل استقلال خوزستان به‌دست آمد. باید دید آن‌ها در چارچوب هفته دوم مقابل ذوب‌آهن چه نمایشی خواهند داشت و آیا بنفش‌پوشان موفق به جبران شکست هفته نخست خواهند شد یا خیر.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn