تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 4:19
42 بازدید
کد خبر : 279954

ستاره های نیمکت نشین پرسپولیس در یک قدمی ترکیب

ستاره های نیمکت نشین پرسپولیس در یک قدمی ترکیب

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : پرسپولیس لیگ بیست و چهارم را با یک تساوی مقابل ذوب آهن شروع کرد. دیدار خانگی‌ای که به میزبانی اراک برگزار شد برای سرخ‌ها بیشتر از یک امتیاز نداشت و کار برای شاگردان گاریدو گره خورد. پرسپولیس روی نیمکت چند ستاره داشت اما شاید فقدان یک مهاجم باتجربه در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

چند مدعی حضور در ترکیب، روی نیمکت پرسپولیس

پرسپولیس لیگ بیست و چهارم را با یک تساوی مقابل ذوب آهن شروع کرد. دیدار خانگی‌ای که به میزبانی اراک برگزار شد برای سرخ‌ها بیشتر از یک امتیاز نداشت و کار برای شاگردان گاریدو گره خورد.

پرسپولیس روی نیمکت چند ستاره داشت اما شاید فقدان یک مهاجم باتجربه در جمع نفرات ذخیره باعث شد پرسپولیس نتواند گل دوم را بزند و سرانجام به تساوی یک بر یک رضایت داد.

روی نیمکت پرسپولیس نفراتی مثل اوستون ارونوف، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد خدابنده‌لو و گئورگی گولسیانی حضور داشتند که آنها مدعی حضور در ترکیب اصلی هستند.

 

بعد از بازی گاریدو از عملکرد بازیکنان تعویضی خود ابراز نارضایتی کرد و چندین بار تاکید کرد که آنها باید بهتر کار می‌کردند. اینطور که پیداست این سرمربی اسپانیایی حساسیت خاصی روی نفرات تعویضی خود دارد و انتظار بالایی از آنها در نیمه دوم، به خصوص حالا که فصل بدنسازی تازه تمام شده خواهد داشت.

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn