تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 7:35
18 بازدید
کد خبر : 280076

قهرمانی پرسپولیس به خطر افتاد؟

قهرمانی پرسپولیس به خطر افتاد؟

بازدید:۶۱۱ نهمین تساوی پرسپولیس در اولین بازی فصل مقابل ذوب آهن رقم خورد به گزارش صد آنلاین، پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل جدید را با تساوی مقابل ذوب آهن شروع کرد و از همین ابتدای فصل هوادارانش را نگران کرد. متوقف شدن در اولین بازی نمی تواند برای پرسپولیس و هوادارانش اتفاق خوبی باشد با

قهرمانی پرسپولیس به خطر افتاد؟

بازدید:۶۱۱

نهمین تساوی پرسپولیس در اولین بازی فصل مقابل ذوب آهن رقم خورد

به گزارش صد آنلاین، پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل جدید را با تساوی مقابل ذوب آهن شروع کرد و از همین ابتدای فصل هوادارانش را نگران کرد. متوقف شدن در اولین بازی نمی تواند برای پرسپولیس و هوادارانش اتفاق خوبی باشد با این حال راه زیادی تا پایان فصل مانده و خیلی چیزها قطعا تغییر خواهد  کرد.


تساوی مقابل ذوب آهن نهمین تساوی پرسپولیس در شروع لیگ در فصول مختلف بود. سرخ پوشان قبلا در لیگ های اول، نهم ، پنجم، یازدهم، چهاردهم، پانزدهم ،بیستم و بیست و دوم کارشان را در لیگ با تساوی آغاز کردند و در فقط در لیگ های اول ، بیستم و بیست و دوم در پایان فصل قهرمان شدند و در ۵ دوره دیگر در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماندند. حال باید دید در این فصل شرایط برای پرسپولیس و گاریدو به چه شکل پیش خواهد رفت و این تیم در پایان فصل می تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند یا خیر.

خبر ورزشی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn