تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 8:06
18 بازدید
کد خبر : 280098

گپ و گفت طیب‌نیا با نماینده منتقد پزشکیان

گپ و گفت طیب‌نیا با نماینده منتقد پزشکیان

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۶۷۰۹۸ تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ – ۲۰:۲۹ به گزارش بهداشت نیوز اولین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، در مجلس شورای اسلامی، با حضور رئیس‌جمهور، معاونین و وزرای پیشنهادی، امروز صبح برگزار شد. محمدقسیم عثمانی، نماینده بوکان و اهل سنت که از موافقان و حامیان سرسخت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۶۷۰۹۸

تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ – ۲۰:۲۹

به گزارش بهداشت نیوز اولین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، در مجلس شورای اسلامی، با حضور رئیس‌جمهور، معاونین و وزرای پیشنهادی، امروز صبح برگزار شد.

محمدقسیم عثمانی، نماینده بوکان و اهل سنت که از موافقان و حامیان سرسخت مسعود پزشکیان درطول انتخابات بود، در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه مسعود پزشکیان، به عنوان نماینده مخالف با کابینه پیشنهادی حاضر شد و با وجود اعلام حمایت دوباره خود از دولت چهاردهم از عدم حضور اهل سنت در کابینه پیشنهادی انتقاد کرد و گفت: شما به اهل سنت حتی یک چهارپایه در حد معاونت هم نسپردید.

اما از تصاویر به ثبت رسیده از جلسه علنی امروز مجلس، تصویری از قسیم عثمانی شکار عکاسان شده است که او را درحال گپ و گفت با علی طیب نیا مشاور عالی پزشکیان بعد از نطقش علیه کابینه پیشنهادی نشان می دهد.

منبع: خبر آنلاین

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn