تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 12:36
10 بازدید
کد خبر : 280340

اول تظاهر و سپس وقت تلف کنید!

اول تظاهر و سپس وقت تلف کنید!

فنرباغچه شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دوم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه روبه‌روی گزتپه به میدان رفت و در حالی که با دو گل از این تیم پیش افتاده بود، با دریافت دو گل در نهایت با تساوی ۲-۲ متوقف شد و نتوانست دومین پیروزی را در این مسابقات فصل جدید به دست آورد. مورینیو پس از پایان این

فنرباغچه شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دوم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه روبه‌روی گزتپه به میدان رفت و در حالی که با دو گل از این تیم پیش افتاده بود، با دریافت دو گل در نهایت با تساوی ۲-۲ متوقف شد و نتوانست دومین پیروزی را در این مسابقات فصل جدید به دست آورد.

مورینیو پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و درباره شرایط این بازی به خبرنگاران گفت: «من هنوز باید با فوتبال ترکیه سازگار شوم. بازیکنانم هم باید شروع به وقت تلف کردن و انداختن خودشان روی زمین کنند. آنها باید وانمود کنند مصدوم هستند، کاری که دیگران در حال انجامش هستند. من جادوگر نیستم، فقط تجربه بیشتری دارم.بازی خیلی سختی بود اما توانستیم با دو گلی که زدیم آن را تحت کنترل داشته باشیم. شانس‌هایی برای زدن گل سوم داشتیم اما پس از آن همه چیز تغییر کرد. تیم حریف روی حرکتی که در تمرینات روی آن کار کرده بودیم به گل رسید، روی یک ضربه شروع مجدد. توسون در آستانه زدن گل سوم بود اما نتوانست موقعیتی که داشت را به گل تبدیل کند.»

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn