تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 15:25
27 بازدید
کد خبر : 280518

مهدی تاج هزار عذر خواهی به پرسپولیس بدهکار است!

مهدی تاج هزار عذر خواهی به پرسپولیس بدهکار است!

(در پی عذرخواهی تاج از استقلال) متاسفانه باید به آقای تاج بگویم شما اینکار نیستی چون گزینشی آمدی و گزینش هم می روید. شما این فوتبال را بدبخت کردی. نتیجه تیم ملی در جام جهانی و جام ملتها نشان دهنده این است که تو و فدراسیون تحت مدیریتت راه را غلط می رود. من از

(در پی عذرخواهی تاج از استقلال) متاسفانه باید به آقای تاج بگویم شما اینکار نیستی چون گزینشی آمدی و گزینش هم می روید. شما این فوتبال را بدبخت کردی. نتیجه تیم ملی در جام جهانی و جام ملتها نشان دهنده این است که تو و فدراسیون تحت مدیریتت راه را غلط می رود. من از ایشان می خواهم بپرسم تا کنون چه کار مثبتی برای این فوتبال انجام دادی؟

روزنامه گل – آرش جعفری: مهاجم ملی پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس عقیده دارد نتیجه مساوی بیرون خانه هم نتیجه بدی نیست متاسفانه این بلایی بود که فدراسیون سر پرسپولیس در آورد.

 

جمشید شاه محمدی مهاجم ملی پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا در خصوص بازی پرسپولیس و ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر بیست و چهارم که با نتیجه تساوی به پایان رسید، گفت: بازی کیفیت لازم را نداشت و درعین این پرسپولیس بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت . من عقیده دارم عوامل زیادی در این نتیجه تاثیر داشتند. اول اینکه پرسپولیس علیرغم میزبانی در زمین خودش بازی نمی کرد. کیفیت زمین اصلا خوب نبود. تیم تازه از فصل بدن سازی رها شده وبدن ها به قول ما فوتبالی ها هنوز ول نکرده است. عدم شناخت بازیکنان از هم وعدم هماهنگی باعث شد که پرسپولیس برنده از زمین بیرون نیاید.

 

شاه محمدی در ادامه گفت: بایدبه سرمربی اسپانیایی تیم و بازیکنان حداقل ۴ تا ۵ هفته فرصت داد تا بتوانند خودشان را در بازی های رسمی پیدا کنند. بعد از آن می توان به طور دقیق در مورد تیم اظهار نظر کرد.

 

جمشید شاه محمدی در ادامه با گلایه از معذرت خواهی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از استقلالی ها گفت: معذرت خواهی کار بسیار پسندیده ای است و اینکه مسئولان ما یاد بگیرند بابت اشتباهاتشان معذرت بخواهند خیلی خوب است. اما آقای تاج اشتباه بزرگی کرد. فدراسیون فوتبال مهدی تاج سراسر اشتباه است آیا شده یکبار از مردم عذر خواهی کند. این همه داوران علیه پرسپولیس سوت زدند و هزارن بار بابت اشتباهاتی که علیه پرسپولیس در فدراسیون ایشان رخ داده است به پرسپولیسی ها و هوادارنش معذرت خواهی بدهکار است. آیا یکبار شده که این آقا بابت اشتباهاتش از پرسپولیسی ها عذر خواهی کند. اصلا چرا راه دور می رویم. همین که پرسپولیس الان نمی تواند در ورزشگاه آزادی و تهران بازی کند مسببش همین آقا است پس باید بیاید از پرسپولیسی ها عذر خواهی کند.

 

متاسفانه باید به آقای تاج بگویم شما اینکار نیستی چون گزینشی آمدی و گزینش هم می روید. شما این فوتبال را بدبخت کردی. نتیجه تیم ملی در جام جهانی و جام ملتها نشان دهنده این است که تو و فدراسیون تحت مدیریتت راه را غلط می رود. من از ایشان می خواهم بپرسم تا کنون چه کار مثبتی برای این فوتبال انجام دادی؟ چرا مردم و فوتبالی ها صفایی فراهانی و یا محمد دادکان و حتی امیر عابدینی را دوست دارند اما کسی شما را دوست ندارد ؟

 

آقای رئیس فدراسیون چون اسمت تاج است به یاد تیم فوتبال تاج قدیم از استقلالی ها عذر خواهی کردی ! این کارت خیلی غلط بود.

 

شاه محمدی در ادامه در خصوص اینکه این پرسپولیس راه خواهد افتاد یا نه گفت: تازه هفته اول است بازی ها جا نیفتاده ۲۹ هفته دیگر باقی مانده است. شما مطمن باشید پرسپولیس دوباره بر روی غلطک می افتد و مدعی اول قهرمانی خواهد بود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn