تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 15:48
20 بازدید
کد خبر : 280540

رامین رضاییان در ترکیب استقلال گل کاشت ؟

رامین رضاییان در ترکیب استقلال گل کاشت ؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : درخشش بازیکن سابق پرسپولیس در ترکیب تیم استقلال مقابل شمس آذر قزوین کمک کرد تا استقلالی‌ها از این بابت با خیال راحت به انتظار هفته‌های آینده و بازی‌های بعدی تیم شان بنشینند. ارسال یک پاس گل توسط رامین رضاییان آن هم در دقایق پایانی و تلف شده نشان از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

درخشش بازیکن سابق پرسپولیس در ترکیب تیم استقلال مقابل شمس آذر قزوین کمک کرد تا استقلالی‌ها از این بابت با خیال راحت به انتظار هفته‌های آینده و بازی‌های بعدی تیم شان بنشینند.

ارسال یک پاس گل توسط رامین رضاییان آن هم در دقایق پایانی و تلف شده نشان از بدنسازی خوب و شرایط فیزیکی مطلوب این بازیکن بود. وقتی رامین رضاییان در دقیقه ۹۰ به بعد این گونه استارت می‌زند هم نشان دهنده انگیزه بالای او برای کمک به استقلال است و هم اینکه در شرایط بدنی فوق العاده‌ای قرار دارد که می‌تواند بهترین اتفاق برای جواد نکونام و هواداران استقلال به شمار برود.

نگاهی به صفحات مجازی پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر مشخص می‌کند که هواداران استقلال به شدت از حضور رامین رضاییان در تیمشان استقبال کردند و او را یکی از مهره‌های تاثیرگذار در مسیر رسیدن به قهرمانی استقلال تصور می‌کنند.

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn