تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 16:40
12 بازدید
کد خبر : 280592

هیچگاه در نقطه کور وسایل نقلیه سنگین قرار نگیرید

هیچگاه در نقطه کور وسایل نقلیه سنگین قرار نگیرید

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ “معین‌الدینی” بیان کرد: برخی از تصادفات به دلیل عدم توجه به نقطه کور وسایل نقلیه اتفاق می‌افتد که این نکته بیشتر مربوط به تریلر‌ها و کامیون‌ها می‌شود و لازم است رانندگان این وسایل نقلیه بیشتر به نقاط کور توجه داشته باشند.وی افزود: در این رابطه باید

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ “معین‌الدینی” بیان کرد: برخی از تصادفات به دلیل عدم توجه به نقطه کور وسایل نقلیه اتفاق می‌افتد که این نکته بیشتر مربوط به تریلر‌ها و کامیون‌ها می‌شود و لازم است رانندگان این وسایل نقلیه بیشتر به نقاط کور توجه داشته باشند.
وی افزود: در این رابطه باید بدانیم اینگونه وسایل نقلیه سنگین همیشه هم مقصر نیستند بلکه اکثر اوقات این رانندگان دیگر وسایل نقلیه هستند که به نقاط کور توجه نمی‌کنند و در مناطق خارج از دید رانندگان وسایل نقلیه سنگین قرار می‌گیرند.
سرهنگ “معین الدینی” ادامه داد: وسایل نقلیه سنگین هر چه از نظر ارتفاع و حجم بزرگ‌تر باشند نقاط کور آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند از اینرو لازم است از رانندگی و قرار گرفتن در نقاط کور وسایل نقلیه سنگین پرهیز کنیم.
رئیس پلیس راه جنوب استان عنوان کرد: رانندگان وسایل نقلیه سبک و راکبین موتورسیکلت نیز موظف هستند برابر مقررات فاصله ایمن از خودروی در حال حرکت را رعایت نمایند.
انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn