تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 20:00
39 بازدید
کد خبر : 280787

سمیعی می‌گفت به نکونام اطمینان نکن، نکونام می‌گفت سمیعی دروغ می‌گوید! +فیلم

سمیعی می‌گفت به نکونام اطمینان نکن، نکونام می‌گفت سمیعی دروغ می‌گوید! +فیلم

به گزارش آفتاب نو، پس از حواشی درخصوص انتخاب سرپرست استقلال و همینطور اتفاقات ماه‌های اخیر باشگاه استقلال و ابهاماتی که برای هواداران باشگاه ایجاد شده است، از آتیلا حجازی دعوت کردیم تا میهمان آفتاب نو باشد. آتیلا حجازی نیز همانطور که پدرش زنده یاد ناصر حجازی شفاف و صادق بود، همه چیز را برای

به گزارش آفتاب نو، پس از حواشی درخصوص انتخاب سرپرست استقلال و همینطور اتفاقات ماه‌های اخیر باشگاه استقلال و ابهاماتی که برای هواداران باشگاه ایجاد شده است، از آتیلا حجازی دعوت کردیم تا میهمان آفتاب نو باشد. آتیلا حجازی نیز همانطور که پدرش زنده یاد ناصر حجازی شفاف و صادق بود، همه چیز را برای هواداران استقلال شرح داد.

گفتگوی من (سامان خدائی) با آتیلا حجازی طی دو روز آینده به طور کامل تقدیم شما مخاطبان آفتاب نو می‌شود اما پیش از آن از شما دعوت می‌کنیم تماشاگر این بخش کوتاه از گفتگو باشید. جایی که حجازی از رفتار و نوع ارتباط عجیب مدیرعامل و سرمربی باشگاه می‌گوید.

گفتید سمیعی جواد نکونام را مقصر دانسته، آیا جواد نکونام هم تقصیر را گردن سمیعی انداخته است؟

یک هفته قبل از بازی با آقای نکونام صحبت کردم و گفت آتیلا شما گزینه اول من هستی اما باشگاه به من گفته آتیلا نمی تواند فعالیت کند، به دروغ! آتیلا نمی تواند فعالیت کند پس از بین پاشازاده و عالمی یکی را انتخاب کن. برای من مساله فقط بحث صداقت است. البته اشتباه از من بود که از آدم های کوچک انتظار صداقت داشتم.

این سوال را پرسیدم چون در فضای مجازی شایعه شده سرمربی و مدیرعامل استقلال پشت یکدیگر صحبت می کنند.

چیزی که من دیدم همین بود، آن می گفت به این اطمینان نکن، این می گفت آن یکی را بیار روی خط. صحبتی که با جواد انجام دادم یک لفظی هم به کار برد و گفت سمیعی را بیار روی خط ببینم چه می گوید. اما سمیعی مشکل را گردن نکونام و شهریاری انداخت.

همچنین ببینید: افشاگری تکان دهنده آتیلا حجازی: اعتقاد به خرافات در کادر فنی استقلال زیاد بود/ به خاطر باورهای خرافی من را به جلسه هماهنگی می‌فرستادند! +فیلم

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn