تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1403 - 3:38
30 بازدید
کد خبر : 281178

پرسپولیس مدافع چپ جدید پیدا کرد؛ لوکاس لیما وارد می‌شود!

پرسپولیس مدافع چپ جدید پیدا کرد؛ لوکاس لیما وارد می‌شود!

پرسپولیس مذاکرات خود با لوکاس لیمای برزیلی را آغاز کرده و ممکن است این بازیکن جدیدترین خرید قرمزها باشد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، پرسپولیس در هفته اول لیگ بیست‌وچهارم برابر ذوب‌آهن قرار گرفت و با نتیجه یک – یک متوقف شد. شاگردان خوان کارلوس گاریدو ابتدا در این دیدار عقب افتادند و

پرسپولیس مذاکرات خود با لوکاس لیمای برزیلی را آغاز کرده و ممکن است این بازیکن جدیدترین خرید قرمزها باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، پرسپولیس در هفته اول لیگ بیست‌وچهارم برابر ذوب‌آهن قرار گرفت و با نتیجه یک – یک متوقف شد. شاگردان خوان کارلوس گاریدو ابتدا در این دیدار عقب افتادند و سپس موفق شدند گل تساوی را به‌ثمر برسانند. 

سرمربی اسپانیایی مجبور شد در این دیدار وحید امیری را در پست مدافع چپ به میدان بفرستد و کاملا مشخص است پرسپولیس حداقل هنوز باید در این پست تقویت شد. گاریدو روی جذب مدافع چپ و البته وینگر تاکید زیادی دارد. جدایی عبدالکریم حسن و علی نعمتی باعث شد دست سرمربی پرسپولیس در پوست گردو قرار بگیرد و حالا طبق شنیده‌ها محمدمهدی احمدی که یکی دیگر از مدافعان چپ تخصصی پرسپولیس است، در آستانه عقد قرارداد با چادرملو اردکان قرار دارد.

رضا درویش بیش از یک ماه است در بازار به‌دنبال مدافع چپ می‌گردد اما در راه جذب یک بازیکن خوب به بن‌بست خورده است. ابتدا قرار بود یحیی عطیه‌الله به جمع پرسپولیسی‌ها ملحق شود اما پس از مدتی مذاکره فشرده با این بازیکن و باشگاه سوچی، عطیه‌الله به الاهلی مصر پیوست تا شاهد ضعف مذاکره مدیران پرسپولیس باشیم. قرمزها پس از شکست خوردن در پروژه جذب ستاره مراکشی سراغ ژولت ناگی رفتند اما ظاهرا با این بازیکن هم به توافق نرسیده‌اند و حالا جدیدترین گزینه مدیریت باشگاه پرسپولیس کسی نیست جز لوکاس لیما.

لوکاس لیمای برزیلی اکنون در باشاک‌شهیر حضور دارد و با وجود اینکه تحت قرارداد باشگاه ترکیه‌ای است، سرخ‌پوشان امیدوار به جذب این بازیکن هستند. لیما ۱۰۵ بازی با پیراهن نانت در لوشامپیونه فرانسه انجام داده است که آمار خوبی محسوب می‌شود. پس از نانت، لوکاس لیما در ۱۱۱ بازی برای باشاک‌شهیر موفق شده ۲ گل بزند و ۸ پاس گل بدهد. این بازیکن بیشتر خصوصیات دفاعی دارد و آمار هجومی خاصی در کارنامه این بازیکن دیده نمی‌شود. طبق شنیده‌ها لیما به باشگاه پرسپولیس چراغ سبز نشان داده و تنها توافق پرسپولیس با باشگاه ترکیه‌ای باقی مانده است. حالا همه چیز به مدیریت پرسپولیس و دریافت رضایتنامه این بازیکن بستگی دارد و البته نباید فراموش کنیم رضا درویش در گرفتن رضایت بازیکن‌ها سابقه جالبی ندارد و ممکن است حضور این بازیکن در جمع قرمزها منتفی شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn