تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1403 - 4:25
24 بازدید
کد خبر : 281213

تیرانداز ترکیه‌ای از یک میلیون عبور کرد!

تیرانداز ترکیه‌ای از یک میلیون عبور کرد!

گزارش “ورزش سه”، یوسف دیکچ با درخششی که در مسابقات تیراندازی داشت و توانست در رشته تفنگ بادی ترکیبی مدال نقره را از آن خود کند یک شبه به سلبریتی اول مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس تبدیل شد و نامش را در سراسر دنیا بر سر زبان‌ها انداخت. این ورزشکار اهل کشور ترکیه موفق شد بدون

گزارش “ورزش سه”، یوسف دیکچ با درخششی که در مسابقات تیراندازی داشت و توانست در رشته تفنگ بادی ترکیبی مدال نقره را از آن خود کند یک شبه به سلبریتی اول مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس تبدیل شد و نامش را در سراسر دنیا بر سر زبان‌ها انداخت.

این ورزشکار اهل کشور ترکیه موفق شد بدون هیچ ابزاری برای کمک و بهبود عملکردش به مدال نقره این مسابقات دست پیدا کند و این موضوع با واکنش گسترده‌ای از سوی تماشاگران و علاقه‌مندان روبه‌رو شد. همین شهرت باعث شده است که تعداد دنبال کننده‌های او در شبکه اجتماعی اینستاگرام حالا از یک میلیون نفر عبور کند.

ژست او در هنگام تیراندازی به حدی جذاب بود که بسیاری از ورزشکاران حاضر در المپیک پاریس در دیگر رشته‌ها هم پس از کسب مدال‌های مختلف و ثبت رکوردهای به یاد ماندنی سعی داشتند که این ژست را تکرار کنند و به نوعی به این شکل به او ادای احترام کردند.

آخرین تصویری که دیکچ از خودش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده با استقبال بسیاری از سراسر دنیا روبه‌رو شده است. در بخش نظرات این پست می‌توان مردمی را از ژاپن، مالزی، هند، چین، مکزیک، برزیل، کلمبیا، سوئد، کرواسی و دیگر کشورها دید که بسیار جالب توجه است. بعضی افراد از پایان المپیک ابراز ناراحتی کرده و دیگران هم امیدوار هستند که بتوانند چهار سال بعد او را در لس‌آنجلس ببینند.

گفته می‌شود که بسیاری از کودکان حالا برای تقلید از او در تلاش هستند تا مهارت‌شان در رشته تیراندازی را بهبود ببخشند و به نوعی او را به عنوان الگوی ورزشی انتخاب کرده‌اند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn