تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1403 - 4:43
28 بازدید
کد خبر : 281223

مخالفت کادرفنی استقلال با کوچ اجباری به قزوین

مخالفت کادرفنی استقلال با کوچ اجباری به قزوین

جامعه ورزشی آفتاب نو: باشگاه استقلال از هفته قبل اعلام کرده بود ورزشگاه شهدای شهر قدس را برای میزبانی از ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال مدنظر دارد. مدیر ورزشگاه شهدای شهر قدس اما اعلام کرد که به دلیل مشکلاتی که ورزشگاه دارد، از هفته سوم به بعد می‌توانند در خدمت باشگاه استقلال

جامعه ورزشی آفتاب نو:

باشگاه استقلال از هفته قبل اعلام کرده بود ورزشگاه شهدای شهر قدس را برای میزبانی از ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال مدنظر دارد. مدیر ورزشگاه شهدای شهر قدس اما اعلام کرد که به دلیل مشکلاتی که ورزشگاه دارد، از هفته سوم به بعد می‌توانند در خدمت باشگاه استقلال باشند.

اگر ورزشگاه شهدای شهر قدس آماده نباشد، استقلالی‌ها مجبور هستند در ورزشگاه دیگری از ملوان میزبانی کنند. شایعاتی مطرح شده که ورزشگاه مدنظر استقلال سردار آزادگان قزوین است، جایی که استقلال در هفته نخست برابر شمس‌آذر در این ورزشگاه بازی کرد اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد کادرفنی استقلال تمایلی برای برگزاری بازی در این ورزشگاه ندارد.

 باشگاه استقلال باید ورزشگاهی را انتخاب کند که امکان استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی را داشته باشد. شاگردان جواد نکونام هفته گذشته در حالی برابر شمس‌آذر قزوین به میدان رفتند که در ورزشگاه سردار آزادگان از کمک داور ویدئویی استفاده شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn