تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1403 - 17:09
22 بازدید
کد خبر : 281839

انواع خانواده عطرها را بشناسید | چطور عطر مناسب بخریم؟

انواع خانواده عطرها را بشناسید | چطور عطر مناسب بخریم؟

به گزارش آفتاب نو، کارشناسان توصیه می کنند در انتخاب عطر مناسب به نکات مهمی توجه شود که مهمترین آنها شناخت خانواده عطرها و میزان پایداری آنهاست. سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در آلمان این بود که عطرها را می توان به خانواده ها تقسیم کرد. رایحه های گلی، شرقی، چوبی، میوه ای یا

به گزارش آفتاب نو، کارشناسان توصیه می کنند در انتخاب عطر مناسب به نکات مهمی توجه شود که مهمترین آنها شناخت خانواده عطرها و میزان پایداری آنهاست. سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در آلمان این بود که عطرها را می توان به خانواده ها تقسیم کرد. رایحه های گلی، شرقی، چوبی، میوه ای یا تند وجود شامل این تقسیم بندی ها می شود که البته شناخت این خانواده ها برای فرد برای جهت گیری اولیه به سمت انتخاب درست و بهتر عطر مناسب کمک می کند.

ابتکار، نماینده سازمان حمایت از مصرف کنندگان آلمان می گوید: « عطر را باید ۱۰ دقیقه پس از اولین بار استشمام کرد.» و ادامه داد: «عطر از ۳ لایه تشکیل شده است. لایه بالایی، لایه ذاتی و لایه پایه.»

لایه رویی عطر اولین تاثیر را بر عهده دارد، در حالی که لایه هسته نشان دهنده روح عطر است و ویژگی متمایز آن را به آن می بخشد. مدت زمان ماندگاری بستگی به محتویات عطرها و اسانس ها دارد. هر چه میزان عطرها و اسانس ها بیشتر باشد، مدت زمان ماندگاری بیشتر است.

Eau Fraiche تنها ۱ تا ۳ درصد کمترین میزان عطر را دارد، بنابراین به سرعت تبخیر می شود. ادکلن حاوی نت های کمی بیشتر است، اما همچنان یکی از عطرهای کم غلظت است. ادو تویلت، ادو پرفیوم و پرفیوم به ترتیب صعودی ماندگاری بیشتری دارند، زیرا این عطر حاوی ۳۰ درصد اسانس است که ماندگاری رایحه ای را برای ساعت ها تضمین می کند.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn