تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1403 - 17:15
24 بازدید
کد خبر : 281844

سومین قتل در پرونده ۲ قاتل خطرناک / آنها در ۲ قتل قبلی از اولیای دم رضایت گرفته بودند

سومین قتل در پرونده ۲ قاتل خطرناک / آنها در ۲ قتل قبلی از اولیای دم رضایت گرفته بودند

بازدید:۳ صد آنلاین | تحقیقات از ۲ مرد جوان که به اتهام تیراندازی مرگبار به جوانی دستگیر شده‌اند نشان می‌دهد که آنها پیش از این نیز ۲ مرتبه مرتکب قتل شده اما توانسته بودند با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شوند. به گزارش صد آنلاین، تحقیقات از ۲ مرد جوان که به اتهام تیراندازی مرگبار به

سومین قتل در پرونده 2 قاتل خطرناک / آنها در 2 قتل قبلی از اولیای دم رضایت گرفته بودند

بازدید:۳

صد آنلاین | تحقیقات از ۲ مرد جوان که به اتهام تیراندازی مرگبار به جوانی دستگیر شده‌اند نشان می‌دهد که آنها پیش از این نیز ۲ مرتبه مرتکب قتل شده اما توانسته بودند با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شوند.

به گزارش صد آنلاین، تحقیقات از ۲ مرد جوان که به اتهام تیراندازی مرگبار به جوانی دستگیر شده‌اند نشان می‌دهد که آنها پیش از این نیز ۲ مرتبه مرتکب قتل شده اما توانسته بودند با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شوند.

محمد نیکبخت، فرمانده انتظامی ممسنی درباره این پرونده گفت: در بیست و دوم فروردین‌ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره تیرانداری منجر به قتل و متواری شدن قاتل در یکی از محله‌های شهرستان ممسنی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که مقتول در یک کوچه بوده و ۲ نفر ناشناس با سواری پژو ۴۰۵ فاقد پلاک با اسلحه اقدام به تیراندازی و وی را به قتل می‌رسانند.

نیکبخت با اشاره به اینکه هیچ سرنخی از ضاربان در دسترس نبوده است، ادامه داد: کارآگاهان پلیس ممسنی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص قاتل و همدستش را شناسایی و آنان را با هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه ضاربین ۲۷ و ۲۹ ساله علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی اعلام کردند، افزود: در بررسی تکمیلی مشخص شد که متهمین در سال ۸۵ و ۹۹ نیز اقدام به ۲ فقره قتل کرده‌اند که با رضایت اولیاء دم از زندان آزاد شده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: پلیس با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و مأموران انتظامی در راه برقراری امنیت شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

 

 

مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn