تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1403 - 18:59
15 بازدید
کد خبر : 281943

کاروان پارالمپیک ایران هیچ حاشیه‌ای ندارد | اخبار ورزشی

کاروان پارالمپیک ایران هیچ حاشیه‌ای ندارد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، غفور کارگری در مراسم تقدیر وزیر ورزش و جوانان از ورزشکاران پارالمپیکی ایران و همسران و مادران آن ها، گفت: از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به دلیل تدارک و میزبانی مراسم تقدیر از ورزشکاران پارالمپیکی ایران در رقابت های پارالمپیک‌ پاریس تشکر می کنم.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، غفور کارگری در مراسم تقدیر وزیر ورزش و جوانان از ورزشکاران پارالمپیکی ایران و همسران و مادران آن ها، گفت: از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به دلیل تدارک و میزبانی مراسم تقدیر از ورزشکاران پارالمپیکی ایران در رقابت های پارالمپیک‌ پاریس تشکر می کنم. کاروان فرزندان ایران با شعار ایمان، ایثار و افتخار ۳ یا ۴ ویژگی مهم دارد. اول اینکه یک کاروان بی‌حاشیه است. هیچ موضوع منفی و حاشیه‌ای درباره کاروان ندیدیم و همه تلاش می‌کنند طبق برنامه به نتایج خوبی برسند.

او ادامه داد: ویژگی دوم این است که یک مجموعه دوست و رفیق کنار هم هستند. ویژگی دیگر این مجموعه این است که روی هدف متمرکز هستند و تلاششان این است نتایج توکیو را یا تکرار کنند یا بهتر کنند.

وی افزود: تقدیر از مادران و همسران ورزشکار کار خوب وزارت ورزش بود. ما از همسران و مادران ورزشکارانمان تشکر می‌کنیم و این موفقیت‌ها مدیون تلاش آن هاست. از دیروز که به حرم رضوی رفتیم امیدواری برای موفقیت کاروان بیشتر شده چون ایمان دارم امام رضا(ع) به ورزشکاران ما کمک خواهد کرد.

وی در پایان گفت: تمامی ورزشکاران و مربیان و مسئولان کاروان ماه‌ها تلاش کردند تا به بهترین نتایج در پارالمپیک پاریس برسند. امیدوارم بچه های ما مزد زحمات خود و خانواده هایشان را بگیرند و با دست پر به ایران بازگردند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn