تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 0:37
25 بازدید
کد خبر : 282234

جهانبخش:می‌خواهم همچنان در بالاترین سطح اروپا بازی کنم/ ماجراجویی جدیدی در راه است | اخبار ورزشی

جهانبخش:می‌خواهم همچنان در بالاترین سطح اروپا بازی کنم/ ماجراجویی جدیدی در راه است | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با عدم تمدید قرارداد علیرضا جهانبخش توسط باشگاه فاینورد، این بازیکن اکنون به عنوان یک بازیکن آزاد به دنبال تیم جدیدی است. جهانبخش که پیشنهادات متعددی از ترکیه و یونان را رد کرده، تاکید دارد که همچنان در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی کند. مصاحبه‌ی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با عدم تمدید قرارداد علیرضا جهانبخش توسط باشگاه فاینورد، این بازیکن اکنون به عنوان یک بازیکن آزاد به دنبال تیم جدیدی است. جهانبخش که پیشنهادات متعددی از ترکیه و یونان را رد کرده، تاکید دارد که همچنان در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی کند.

مصاحبه‌ی او با سایت “Numero-diez” در ادامه آمده است:

پایان همکاری با فاینورد به چه دلیل بود؟

جهانبخش: صادقانه بگویم، سال گذشته پس از قهرمانی با فاینورد، آماده بودم که باشگاه را ترک کنم. با این حال، پس از چندین سال حضور موفق در هلند، فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را پیدا کردم و خانواده‌ام نیز از این بابت خوشحال بودند. اما پس از رفتن مربی تیم به لیورپول و تغییرات زیادی که در تیم ایجاد شد، تصمیم گرفتم تیم را ترک کنم و ماجراجویی جدیدی را آغاز کنم. با باشگاه گفت‌وگوی مسالمت‌آمیزی داشتیم و توافق کردیم که جدایی بهترین گزینه برای هر دو طرف است. خوشحالم که فصل را با قهرمانی در جام حذفی هلند به پایان رساندم.

آیا در چند ماه گذشته با تیم‌های دیگری هم تماس داشته‌اید؟

بله، و من همچنان به دنبال بازی در بالاترین سطح هستم. پیشنهادات زیادی را رد کرده‌ام، زیرا متمرکز و جاه‌طلب هستم. بعد از تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس، تمایل زیادی به بازی در سری آ و بوندسلیگا دارم. این لیگ‌ها همیشه برایم جذاب بوده‌اند و تصمیم نهایی به مذاکرات بستگی دارد. من پیشنهاد بازی در کشور‌های دیگر را رد کرده‌ام، زیرا هدفم این است که در سطح بالای اروپا باقی بمانم. سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردم و اولین گلم را در این رقابت‌ها زدم که تجربه بسیار خوبی بود. حتی در ۳۱ سالگی هم هدفم ماندن در اروپا و ادامه بازی در سطح بالا است. هنوز هم می‌توانم بهترین عملکردم را داشته باشم و به همین دلیل به مدیرانم گفته‌ام که می‌خواهم به جاه‌طلبی‌هایم تکیه کنم.

آیا از نظر فیزیکی آماده بازی در بالاترین سطح هستید؟

صد درصد. من به طور مداوم تمرین کرده‌ام و اکنون فقط منتظر بهترین فرصت هستم. می‌خواهم ۲ تا ۳ سال دیگر در اوج بمانم. حتی در ۳۱ سالگی هنوز به دنبال چالش‌های جدید هستم و مطمئنم که آمادگی کامل دارم. تنها منتظر بهترین فرصت هستم تا بتوانم بهترین عملکردم را نشان دهم. همچنین با توجه به مسابقات انتخابی جام جهانی، بازی‌های زیادی در پیش دارم و آماده‌ام.

در سال ۲۰۱۸ گفته شد که به ناپولی نزدیک بودید. آیا این درست است؟

تماس‌های جدی با ناپولی وجود داشت و از آلمان، ایتالیا و انگلیس هم پیشنهاداتی داشتم، اما مبلغ درخواستی آلکمار بالا بود. در نهایت، بین برایتون و لسترسیتی باید یکی را انتخاب می‌کردم و تصمیم گرفتم به برایتون بروم.

تجربه بازی در برایتون چگونه بود؟

بازی در برایتون تجربه‌ای منحصر به فرد بود. من با تماشای لیگ برتر، سری آ و بوندسلیگا بزرگ شدم و پیشنهاد برایتون یک فرصت بلندمدت برایم بود. آنها مرا متقاعد کردند که این یک گام بزرگ برای رسیدن به بالاترین سطح است. اما با وجود تمام تلاش‌هایم، به دلیل تغییرات در سبک بازی و تغییر مربی، نتوانستم انتظارات خود را برآورده کنم و در نهایت تصمیم گرفتم به فاینورد بروم.

آیا تیم ملی ایران را نسل طلایی می‌دانید؟

برای من سخت است که در این باره صحبت کنم، زیرا هنوز بخشی از تیم هستم. ما در دهه‌های ۹۰ و ۲۰۰۰ نیز تیم‌های بسیار خوبی داشتیم. چیزی که تیم فعلی را متمایز می‌کند، راهیابی مکرر به جام جهانی است. با این حال، از نسل فعلی انتظار بیشتری وجود دارد. ما فرصت‌های خوبی داشتیم تا قهرمان آسیا شویم، اما در نهایت موفق به این کار نشدیم. اما نمی‌توانم به تیم برچسب نسل طلایی بزنم.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn