تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 3:29
45 بازدید
کد خبر : 282352

تاج‌الدینوف «مدال شایستگی درجه یک» بحرین را دریافت کرد/ قهرمان المپیک زیر تیغ جراحی! | اخبار ورزشی

تاج‌الدینوف «مدال شایستگی درجه یک» بحرین را دریافت کرد/ قهرمان المپیک زیر تیغ جراحی! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد تاج‌الدینوف، کشتی‌گیر داغستانی که مدال طلا المپیک پاریس را کسب کرد، به همراه وینفرد یاوی ورزشکار کنیایی الاصل دارنده مدال نقره بازی‌ها، عید سالوا ناصر ورزشکار دوومیدانی با ریشه نیجریه‌ای و گور میناسیان وزنه‌برداری که مدال برنز را برای بحرین کسب کردند، جهت دریافت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد تاج‌الدینوف، کشتی‌گیر داغستانی که مدال طلا المپیک پاریس را کسب کرد، به همراه وینفرد یاوی ورزشکار کنیایی الاصل دارنده مدال نقره بازی‌ها، عید سالوا ناصر ورزشکار دوومیدانی با ریشه نیجریه‌ای و گور میناسیان وزنه‌برداری که مدال برنز را برای بحرین کسب کردند، جهت دریافت جوایز خود به مراسمی در کاخ سلطنتی پادشاه بحرین دعوت شدند.

پادشاه بحرین پس از تبریک کسب نتایج عالی به ورزشکاران، بالاترین جوایز دولتی «مدال شایستگی درجه یک» را به‌همراه پاداش نقدی به آنها اهدا کرد.

تاج‌الدینوف «مدال شایستگی درجه یک» بحرین را دریافت کرد/ قهرمان المپیک زیر تیغ جراحی!

گفتنی است احمد تاج الدینوف در پایان سال ۲۰۲۲ تابعیت ورزشی خود را تغییر داد. او اولین مدال طلای خود را در المپیک، مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی کشتی آزاد برای پادشاهی بحرین به ارمغان آورد. دانش آموز ۲۱ ساله مدرسه ورزشی ماخاچکالا متعلق به سعدالله یف، همچنین دو بار قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا شد. او قصد دارد در روز‌های آینده به کلینیکی در سوئیس برود تا یک شانه آسیب‌دیده خود را در بازی‌های پاریس جراحی کند.

تاج الدینوف در وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس به ترتیب امیرعلی آذرپیرا از ایران، علیشیر یرگالی از قزاقستان و کایل اسنایدر از آمریکا را شکست داد و به فینال رسید. وی در فینال گیوی ماتچاراشویلی از گرجستان را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn