تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 6:48
66 بازدید
کد خبر : 282465

تصادف در جاده ایلام – سرابله/ ۳ کشته و ۵ زخمی

تصادف در جاده ایلام – سرابله/ ۳ کشته و ۵ زخمی

بازدید:۴۰۵ صد آنلاین | در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده سواری برلیانس به علت تجاوز به چپ با سواری پراید برخورد کرده و پس از آن سواری ساینا به دلیل عدم رعایت فاصله طولی با سواری برلیانس برخورد کرده است. به گزارش صد آنلاین،  رئیس پلیس راه انتظامی استان

تصادف در جاده ایلام - سرابله/ 3 کشته و 5 زخمی

بازدید:۴۰۵

صد آنلاین | در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده سواری برلیانس به علت تجاوز به چپ با سواری پراید برخورد کرده و پس از آن سواری ساینا به دلیل عدم رعایت فاصله طولی با سواری برلیانس برخورد کرده است.

به گزارش صد آنلاین،  رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تجاوز به چپ راننده سواری برلیانس در محور شهر شباب به روستای «باغله» محور سرابله – ایلام سه کشته و پنج نفر زخمی برجای گذاشت.

 

 سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” روز دوشنبه در گفت و گویی، اظهار کرد: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف بین سه دستگاه سواری برلیانس، سواری پراید و سواری ساینا در محور شباب به باغله محدوده روستای« گلمه» کیلومتر پنج محور سرابله – ایلام بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده سواری برلیانس به علت تجاوز به چپ با سواری پراید برخورد کرده و پس از آن سواری ساینا به دلیل عدم رعایت فاصله طولی با سواری برلیانس برخورد کرده است.

 

کهزادی یادآور شد: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد که در اثر این حادثه سه نفر کشته و پنج نفر زخمی شده که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف بی مبالاتی سواری برلیانس به علت تجاوز به چپ نسبت به سواری پراید و بی احتیاطی از جانب سواری ساینا و عدم رعایت فاصله طولی نسبت به قسمت عقب سواری برلیانس تشخیص داده شده است.

   مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn