تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 9:36
14 بازدید
کد خبر : 282587

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم آغاز شد

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم آغاز شد

گزارش تیترکوتاه از روز چهارم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی؛ کدخبر: ۱۲۰۸۳۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۳۵ سیاست نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهارمین روز از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری پرداختند که جزییات آن را می توانید در این گزارش مرور کنید. نمایندگان مجلس شورای اسلامی

گزارش تیترکوتاه از روز چهارم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی؛

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهارمین روز از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری پرداختند که جزییات آن را می توانید در این گزارش مرور کنید.

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم آغاز شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی که صبح شنبه – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم را بررسی کرده بودند، در جلسه نوبت صبح امروز سه شنبه-۳۰مرداد ۱۴۰۳ به بررسی صلاحیت حسین سیمایی صراف، وزیر پیشنهادی دادگستری پرداختند.

در ابتدای این جلسه، احسان عظیمی راد ضمن قرائت گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری از موافقت این کمیسیون با برنامه‌های حسین سیمایی صراف خبر داد.

لازم به ذکر است که رای گیری برای وزرای پیشنهادی بعد از اتمام بررسی صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی در مجلس انجام می‌شود که احتمالا چهارشنبه ۳۱ مرداد خواهد بود.

تکمیل می‌شود..





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn