تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 14:56
18 بازدید
کد خبر : 282881

نخستین نشست هماهنگی ستاد بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس برگزار شد | اخبار ورزشی

نخستین نشست هماهنگی ستاد بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس برگزار شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به اتمام بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، کمیته ملی المپیک حضوری قدرتمند در بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس را در دستور کار داد و برای رسیدن به این هدف اولین نشست هماهنگی ستاد بازی‌ها را برگزار کرد. در این نشست که با حضور محمود

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به اتمام بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، کمیته ملی المپیک حضوری قدرتمند در بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس را در دستور کار داد و برای رسیدن به این هدف اولین نشست هماهنگی ستاد بازی‌ها را برگزار کرد.

در این نشست که با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس، سیدمناف هاشمی دبیرکل و مشاورین و مدیران ستادی کمیته ملی المپیک برگزار شد پیشنهادات و تصمیمات اولیه برای تنظیم برنامه کاری ستاد در دستور کار قرار گرفت.

مقرر شد تا قبل از نشست بعدی ستاد، ارزیابی عملکرد کاروان در پاریس ۲۰۲۴ برای رفع نواقص و تقویت نقاط قوت در ابعاد فنی و مدیریتی بررسی شده و پیگیری شود.

در این نشست برنامه اولیه حضور کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا نیز مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد شرح فعالیت و روند آماده سازی رشته‌های شرکت‌کننده در بازی‌های آسیایی در راستای حضور قدرتمند در المپیک ۲۰۲۸ تنظیم و پیاده شود.

هم‌چنین مقرر شد مصوبات این نشست جهت اجرایی شدن به هیات اجرایی ارسال شود تا در نخستین نشست این گروه نسبت به اجرای آن‌ها بحث و بررسی و تصمیم‌گیری انجام شود.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn