تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 18:17
27 بازدید
کد خبر : 283088

تیغ برنده تر با این ۶ نفر!

تیغ برنده تر با این ۶ نفر!

استقلال برای اولین بار در ترکیب اصلی خودش چند بازیکن اصلی و کلیدی خودش را در اختیار نداشت. جواد نکونام در خط دفاعی سیلوا و سهرابیان را به سامان فلاح ترجیح داد که یکی از خرید های خوب استقلال در نقل و انتقالات تابستانی به شمار می رود. روزنامه گل: استقلال برای اولین بار در

استقلال برای اولین بار در ترکیب اصلی خودش چند بازیکن اصلی و کلیدی خودش را در اختیار نداشت. جواد نکونام در خط دفاعی سیلوا و سهرابیان را به سامان فلاح ترجیح داد که یکی از خرید های خوب استقلال در نقل و انتقالات تابستانی به شمار می رود.

روزنامه گل: استقلال برای اولین بار در ترکیب اصلی خودش چند بازیکن اصلی و کلیدی خودش را در اختیار نداشت. جواد نکونام در خط دفاعی سیلوا و سهرابیان را به سامان فلاح ترجیح داد که یکی از خرید های خوب استقلال در نقل و انتقالات تابستانی به شمار می رود.

تغییرات ترکیب استقلال با حضور تمام ستاره ها: این ۶ نفر آبی را پررنگ تر میکنند!

 باتوجه به عملکرد نه چندان خوب و مطمئن مدافعان در بازی نخست مقابل شمس آذر قزوین، احتمال اینکه نکونام فلاح ملی پوش را در ترکیب اصلی قرار بدهد زیاد است. البته اینکه فلاح جای کدام بازیکن را در ترکیب خواهد گرفت چندان آسان و قابل پیش بینی نیست.

 

در سمت چپ هم ابوالفضل جلالی که به دلیل مصدومیت در بازی با شمس آذر غایب بود مشخص نیست به بازی دوم تیمش می رسد یا نه؟ در مجموع جلالی با رفع مصدومیت بازیکن فیکس و انتخاب اصلی نکونام برای سمت چپ استقلال به شمار می رود.

 

خط هافبک خم با آماده شدن کاکوتا و اندونگ دچار تغییرات اساسی می شود. زبیر نیک نفس نمایس نسبتا خوبی برابر شمس آذر. اشت؛ اما در پست او اندونگ ستاره آفریقایی آبی ها در ترکیب قرار خواهد گرفت تا زوج روزبه چشمی باشد. همچنین آرش رضاوند هم با آماده شدن گائل کاکوتا باید جای خودش را به این ستاره دورگه کنگویی – فرانسوی بدهد.

 

 

پنجمین و آخرین تغییر احتمالی هم به بازگشت بلانکو مربوط می شود که جای آرمان رمضانی را در ترکیب اصلی خواهد گرفت.البته پس از پایان محرومیت مهرداد محمدی، احتمال اینکه در ترکیب اصلی جای محمدحسین اسلامی را بگیرد زیاد است. به عبارت دیگر آنچه که از استقلال و ترکیب این تیم دیدیم در غیاب این ۶ بازیکن بود. با آماده شدن و برطرف شدن مشکل این نفرات دست نکونام برای چیدمان ترکیب اصلی و حتی تعویض ها حسابی بازتر خواهد شد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn