تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 22:59
14 بازدید
کد خبر : 283347

هشدار جدی به این مالکان!

هشدار جدی به این مالکان!

وزارت راه و شهرسازی همچنان برای شناسایی خانه های خالی و معرفی آنها به سازمان امور… وزارت راه و شهرسازی همچنان برای شناسایی خانه های خالی و معرفی آنها به سازمان امور مالیاتی تلاش می کند؛ اما در این مسیر مشکلاتی وجود دارد که ضریب موفقیت را کاهش می دهد. فعلا هشدار برای مالکان دارای

وزارت راه و شهرسازی همچنان برای شناسایی خانه های خالی و معرفی آنها به سازمان امور…

هشدار جدی به این مالکان!هشدار جدی به این مالکان!

وزارت راه و شهرسازی همچنان برای شناسایی خانه های خالی و معرفی آنها به سازمان امور مالیاتی تلاش می کند؛ اما در این مسیر مشکلاتی وجود دارد که ضریب موفقیت را کاهش می دهد. فعلا هشدار برای مالکان دارای بیش از ۵ واحد مسکونی که در سامانه ملی املاک و اسکان خوداظهاری نکردند، صادر شده است.

بیش از ۹ سال از تصویب قانون مالیات بر خانه‌های خالی می‌گذرد و همچنان شناسایی مشمولان این قانون با تمرکز بر دانه‌درشت‌ها ادامه دارد.

بر اساس آمارهای وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۵۰۰ هزار خانه خالی طبق قانون شناسایی شده که بخش بزرگی از آن مربوط به بانک‌ها و اشخاص حقوقی بوده و از این تعداد ۱۸۲ هزار واحد به بازار مسکن و اجاره عرضه شده است.

همشهری نوشت: وزارت راه و شهرسازی به‌تازگی برای بیش از ۹۱ هزار نفر که بیش از ۵ واحد مسکونی به نام آنها ثبت شده و نسبت به خوداظهاری در سامانه ملی املاک و اسکان اقدام نکرده‌اند، پیامک هشدار ارسال کرده که اگر تا یک هفته آینده اطلاعات املاک خود را در این سامانه خوداظهاری نکنند، به استناد قانون به‌عنوان مالکان خانه‌های خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی خواهند کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn