تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 0:10
32 بازدید
کد خبر : 283409

قسط اول عبدالکریم حسن، صرف رضایت نامه گندوز و قلی زاده

قسط اول عبدالکریم حسن، صرف رضایت نامه گندوز و قلی زاده

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت‌نامه عبدالکریم حسن، قرار است مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار از باشگاه الوکره قطر دریافت کند که قرار است در دو قسط به سرخپوشان پرداخت شود. سر رسید قسط اول و ۶۵۰ هزار دلاری رضایت نامه عبدالکریم حسن روز

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت‌نامه عبدالکریم حسن، قرار است مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار از باشگاه الوکره قطر دریافت کند که قرار است در دو قسط به سرخپوشان پرداخت شود.

سر رسید قسط اول و ۶۵۰ هزار دلاری رضایت نامه عبدالکریم حسن روز گذشته بود اما با وجود اقدام باشگاه قطری، هنوز این مبلغ به حساب باشگاه پرسپولیس ننشسته و احتمالاً تا پایان هفته در اختیار سرخپوشان قرار خواهد گرفت.

باشگاه پرسپولیس قرار است بخشی از قسط اول دریافتی از باشگاه الوکره را صرف پرداخت مبلغ رضایت نامه الکسیس گندوز کند. پرسپولیس طبق توافقی که با باشگاه الجزایری و سابق گندوز دارد، باید حدود ۲۰۰ هزار دلار بابت رضایت‌نامه این بازیکن پرداخت کند.

همچنین با توجه به تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب علی قلی‌زاده، در صورت توافق با باشگاه لخ پوزنان لهستان، مابقی مبلغ باقی مانده از رضایت‌نامه عبدالکریم حسن صرف جذب این بازیکن و پرداخت بخشی از رضایت‌نامه او خواهد شد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn