تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 1:47
12 بازدید
کد خبر : 283489

هیچ گونه گذرنامه ای در مرز صادر نمی شود

هیچ گونه گذرنامه ای در مرز صادر نمی شود

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرهنگ “حسین نجفی”  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا، اظهار داشت: با توجه به قوانین سخت گیرانه کشور عراق و ممانعت از ورود زائران بدون مدارک از زائران انتظار داریم بدون گذرنامه معتبر به مرز مهران مراجعه نکنند. وی با اشاره به اینکه زائرانی که گذرنامه نداشته باشند به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرهنگ “حسین نجفی”  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا، اظهار داشت: با توجه به قوانین سخت گیرانه کشور عراق و ممانعت از ورود زائران بدون مدارک از زائران انتظار داریم بدون گذرنامه معتبر به مرز مهران مراجعه نکنند.

وی با اشاره به اینکه زائرانی که گذرنامه نداشته باشند به شهر های مبدا بازگردانده می شوند، اضافه کرد: مراجعه افراد بدون  گذرنامه معتبر قطعا باعث ایستایی بیشتر در پایانه و کندی تردد زائران خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:پلیس از ورود افراد فاقد مدارک معتبر به سمت پایانه جلوگیری  و برابر اطلاع رسانی های قبلی از تردد اتباع خارجی نیز به مرز مهران ممانعت بعمل می آید.

این مقام انتظامی  با تاکید بر اینکه هیچ گونه گذرنامه ای در مرز مهران صادر نمی شود، گفت: از زائران گرامی می خواهیم با رعایت قوانین و مقررات، نهایت همکاری را با مجموعه پلیس داشته باشند.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn