تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 12:20
15 بازدید
کد خبر : 283949

هشدار باشگاه پرسپولیس به جاعلین لوگو!

هشدار باشگاه پرسپولیس به جاعلین لوگو!

به گزارش “ورزش سه”، جاعلین لوگو و سوءاستفاده کنندگان از برند باشگاه پرسپولیس در حوزه‌های مختلف از جمله تولید و توزیع البسه تقلبی مورد تعقیب و پیگیری حقوقی و کیفری قرار خواهند گرفت. در اطلاعیه باشگاه آمده است؛ با عنایت به هماهنگی‌ها و تحقیقات صورت گرفته علیه تولیدکنندگان محصولات و البسه تقلبی که از لوگوی

به گزارش “ورزش سه”، جاعلین لوگو و سوءاستفاده کنندگان از برند باشگاه پرسپولیس در حوزه‌های مختلف از جمله تولید و توزیع البسه تقلبی مورد تعقیب و پیگیری حقوقی و کیفری قرار خواهند گرفت.

در اطلاعیه باشگاه آمده است؛ با عنایت به هماهنگی‌ها و تحقیقات صورت گرفته علیه تولیدکنندگان محصولات و البسه تقلبی که از لوگوی باشگاه پرسپولیس بدون اخذ مجوزهای لازم روی پوشاک مختلف استفاده می‌کنند، شکایت کیفری و حقوقی تنظیم و به مراجع قضایی تقدیم می شود.

لوگو و برند باشگاه پرسپولیس جزء دارایی‌های معنوی باشگاه است که استفاده غیر مجاز از آن سبب عدم کسب درآمد برای باشگاه و همچنین از بین رفتن حقوق باشگاه و تامین کننده رسمی البسه یعنی اسپانسرها خواهد بود. در همین راستا از هواداران محترم درخواست می‌شود برای حمایت از باشگاه خود محصولات اصلی را خریداری نمایند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn