تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 16:37
15 بازدید
کد خبر : 284212

درخواست کمیته پارالمپیک از رئیس‌جمهور برای موضوع پاداش مدال آوران | اخبار ورزشی

درخواست کمیته پارالمپیک از رئیس‌جمهور برای موضوع پاداش مدال آوران | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد پاداش مدال آوران پارالمپیک در پاریس ۲۰۲۴ اظهار داشت: برای بحث پاداش‌ها با کمبود بودجه مواجه هستیم و با وجود اینکه کل بودجه سال خود را دریافت کرده‌ایم، اما برای پرداخت پاداش مدال آوران با ۵۵ میلیارد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد پاداش مدال آوران پارالمپیک در پاریس ۲۰۲۴ اظهار داشت: برای بحث پاداش‌ها با کمبود بودجه مواجه هستیم و با وجود اینکه کل بودجه سال خود را دریافت کرده‌ایم، اما برای پرداخت پاداش مدال آوران با ۵۵ میلیارد کمبود بودجه مواجه هستیم.
وی ادامه داد: در همین خصوص ۲ نامه به رئس جمهور نوشتیم. یکی در مورد بودجه برای پاداش‌ها و دیگری در مورد معاف کردن مالیات پاداش‌ها بوده است. برای پاداش‌ها ۲۰ درصد مالیات کم می‌شود و امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک در خصوص پاداش مربیان هم عنوان کرد: طبق آیین نامه مربی که ۶ ماه با ورزشکار کار کرده اگر ورزشکارش مدال بگیرد، ۹۰ درصد پاداش را می‌گیرد و اگر کمتر از ۶ ماه باشد، ۵۰ درصد می‌گیرد. البته هر ورزشکار مدال آوری هم از نظر اخلاقی مورد تایید باشد، ۲۵ درصد پاداش مدال را دوباره پاداش می‌گیرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn