تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 18:35
10 بازدید
کد خبر : 284331

حساب این افراد امشب شارژ می‌شود

حساب این افراد امشب شارژ می‌شود

کدخبر: ۱۲۰۹۳۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۸:۰۰ اقتصاد مدتی قبل سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و سایر خانوارهای مشمول را سی‌ و یکم اعلام کرده است. زمان واریز یارانه نقدی مرداد ۱۴۰۳ برای دهک‌ های ۴ تا ۹ اعلام

مدتی قبل سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و سایر خانوارهای مشمول را سی‌ و یکم اعلام کرده است.

حساب این افراد امشب شارژ می‌شود


زمان واریز یارانه نقدی مرداد ۱۴۰۳ برای دهک‌ های ۴ تا ۹ اعلام شد .مدتی قبل سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و سایر خانوارهای مشمول را سی‌ و یکم اعلام کرده است.

یارانه معیشتی مرحله ۱۶۲ به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان مربوط به مرداد ماه ۱۴۰۳ به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۳۱ مردادماه قابل برداشت است.

میزان یارانه مشخص شده برای دهک‌های اول تا سوم، ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم، ۳۰۰ هزار تومان است. برای اطلاع از یارانه نقدی خود، می‌توانید به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی “www.sso.my.gov.ir” مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی مرداد ماه یارانه بگیران مطابق هر ماه واریز خواهدشد. پیش بینی می‌شود این مرحله از یارانه نقدی ۳۰۰ – ۴۰۰ هزار تومانی مربوط به مردادماه، آخرین یارانه دولت رئیسی باشد.

میزان یارانه مشخص شده برای دهک‌های اول تا سوم، ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم، ۳۰۰ هزار تومان است. برای اطلاع از یارانه نقدی خود، می‌توانید به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی “www.sso.my.gov.ir” مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید. همچنین در صورت اعتراض به مقدار یارانه، می‌توانید در همین وب‌سایت اعتراض خود را ثبت کرده و درخواست بررسی کنید.

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn