تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 شهریور 1403 - 14:41
9 بازدید
کد خبر : 285273

اخباری: امیدوارم در فوتبال ما نگاه عدالت واری باشد

اخباری: امیدوارم در فوتبال ما نگاه عدالت واری باشد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید اخباری سرمربی چادرملو در نشست خبری پیش از بازی با شمس آذر در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: خیلی ناراحتم، چون در حالی که میزبان هستیم اما باید در خارج از شهر یزد بازی کنیم. ما باید در نبود تماشاگرانی که انتهای فصل گذشته یار

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید اخباری سرمربی چادرملو در نشست خبری پیش از بازی با شمس آذر در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: خیلی ناراحتم، چون در حالی که میزبان هستیم اما باید در خارج از شهر یزد بازی کنیم. ما باید در نبود تماشاگرانی که انتهای فصل گذشته یار دوازدهم ما بودند؛ به ما کمک کردند، انرژی مثبتی داشتند، خیلی خوب فوتبال را متوجه می‌شدند و ارتباط خیلی خوبی داشتیم به دیدار رقیب برویم.

وی افزود: نبود هواداران برای من، بازیکنان، باشگاه و مجموعه ما درد است. می‌دانم مسئولان در استان ما تلاش می‌کنند که ورزشگاه را برسانند. امیدوارم هر چه زودتر کمک کنند که این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان در مورد لزوم اجرای عدالت در تأیید ورزشگاه‌های محل میزبانی تیم‌ها تاکید کرد: امیدوارم تایید کننده‌های ورزشگاه‌ها نگاه عادلانه‌ای به همه ورزشگاه‌ها داشته باشند. متاسفانه ما هفته گذشته در ورزشگاه نقش جهان بازی کردیم که واقعاً اگر بنا بود به سلامت بازیکنان اهمیت داده شود، اجازه برگزاری بازی در آن زمین را نمی‌دادند. ولی خیلی راحت اجازه برگزاری این بازی را دادند. یکی از بازیکنان ما در این زمین مصدوم شد.

اخباری ادامه داد: امیدوارم نگاه عدالت‌وار در همه قسمت‌ها به همه تیم‌ها یک جور باشد. چه در معیار استقرار کمک داور ویدیویی و چه در معیار دادن میزبانی. فکر می‌کنم ما جزو معدود تیم‌هایی هستیم که از میزبانی محروم هستیم.

اخباری در مورد آخرین شرایط تیمش پیش از بازی  با شمس آذر گفت: ما در این هفته تمرینات خوبی داشتیم و با تیم خوب شمس آذر بازی داریم. ابتدا به مالکین، مدیریت و کادر فنی این تیم آقای دقیقی تبریک می‌گویم. توانستند در سال اول حضورشان خیلی پرقدرت شروع کنند. سال گذشته شاید شروع خوبی نداشتند اما با دوندگی که بازیکنان آنها داشتند و با مدیریت خوبی که مدیریت‌شان داشت توانستند نتایج خوبی بگیرند.

وی افزود: واقعاً ما نمی‌توانیم نقش مدیریت و کادر فنی آنها را نادیده بگیریم. آنها تیم دونده و سختکوشی هستند. فردا بازی سختی برای هر دو تیم است.

سرمربی تیم فوتبال چادر ملو راجع به شرایط مورد نیاز برای هماهنگی هر چه بیشتر تیمش گفت:  فکر می‌کنم  تیم ما برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری دارد. به تازگی جمعی از بازیکنان خارجی به تیم ما اضافه شدند. هنوز یک هفته نشده که آنها به تمرینات تیم اضافه شدند. طول می‌کشد که با شرایط آداپته شوند. وقتی مصدومین ما برسند وضعیت بهتری خواهیم داشت.

ادامه دارد…

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn