تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 شهریور 1403 - 19:16
23 بازدید
کد خبر : 286123

ستاره برزیلی مقابل استقلال استارت زد!

ستاره برزیلی مقابل استقلال استارت زد!

به گزارش ورزش سه، یکی از جذاب‌ترین نقل و انتقال های فوتبال ایران حضور گوستاوو واگنین بازیکن برزیلی تراکتور در گل‌گهر سیرجان بود و او بعد از یک هفته حضور روی نیمکت و دقایقی کوتاهی که مقابل ملوان به میدان رفت، در دیدار مقابل استقلال خوزستان در ترکیب اصلی قرار گرفت. واگنین که بازیکن خلاق

به گزارش ورزش سه، یکی از جذاب‌ترین نقل و انتقال های فوتبال ایران حضور گوستاوو واگنین بازیکن برزیلی تراکتور در گل‌گهر سیرجان بود و او بعد از یک هفته حضور روی نیمکت و دقایقی کوتاهی که مقابل ملوان به میدان رفت، در دیدار مقابل استقلال خوزستان در ترکیب اصلی قرار گرفت.

واگنین که بازیکن خلاق و پا به توپی است در این مسابقه جایگزین سامان نریم جهان شد و در کنار زنده روح، حامدی‌فر و بایناما مسئولیت بازیسازی و خلق موقعیت روی دروازه استقلال خوزستان را خواهد داشت.

این بازیکن به احتمال زیاد مایل به جناحین و آزادانه بازی خواهد کرد و جای خالی روبرتو تورس ستاره اسپانیایی فصل گذشته گل‌گهر را در ترکیب این تیم پرخواهد کرد.

واگنین فصل گذشته عملکرد خوبی با پیراهن تراکتور داشت و توانست ۵ گل و ۱ پاس گل به نام خود ثبت کند، او در بازی رفت لیگ برتر تک گل سه امتیازی تراکتور مقابل استقلال خوزستان را به ثمر رساند و امید به تکرار گلزنی خواهد داشت.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn