تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1403 - 10:03
22 بازدید
کد خبر : 286630

دست خالی دختران کاتا در نخستین روز | افرا ورزش

دست خالی دختران کاتا در نخستین روز | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، بیست و دومین دوره مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی آسیا آغاز شد و در بخش کاتای دختران، نمایندگان ایران در کاتای انفرادی نوجوانان و کاتای انفرادی جوانان مسابقه دادند. حاصل رقابت دختران کاتا اما برای ایران با مدالی همراه نبود.یسنا طالبی زاده در کاتای انفرادی رده سنی نوجوانان کار خود

به گزارش افرا ورزش، بیست و دومین دوره مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی آسیا آغاز شد و در بخش کاتای دختران، نمایندگان ایران در کاتای انفرادی نوجوانان و کاتای انفرادی جوانان مسابقه دادند.

حاصل رقابت دختران کاتا اما برای ایران با مدالی همراه نبود.یسنا طالبی زاده در کاتای انفرادی رده سنی نوجوانان کار خود را با پیروزی ۳۶.۷ بر ۳۴.۸ برابر وی لی از ماکائو آغاز کرد.

طالبی زاده در دور دوم برابر واکانا از ژاپن ۳۹.۳ بر ۳۷.۱ تن به شکست داد و در جدول شانس مجدد ویلاکارلوس از فیلیپین را ۳۷.۱۸ بر ۳۶.۵ از پیش رو برداشت.

یسنا اما در مسابقه رده‌بندی برابر آلیشا سوبودهی از هند با امتیاز ۳۹ بر ۳۷.۸ مغلوب شد و از رسیدن به مدال برنز باز ماند.

در کاتای تیمی و در رده سنی جوانان، تیم دختران ایران با ترکیب یکتا داوری، تینا فتاحی، آلا شکراللهی در دور نخست ۴۰.۶ بر ۳۸.۵ مغلوب ژاپن شد.

این تیم با این حال، شانس کسب برنز را داشت اما در مسابقه رده‌بندی برابر چین تایپه با امتیاز نزدیک ۳۸.۴ بر ۳۸.۱ بازنده شد و نتوانست صاحب مدال شود.

کاتای دختران ایران در مسابقات کاراته پایه آسیا دو نماینده دیگر دارد. یکتا داوری در کاتای انفرادی جوانان و ملیکا عزتی در کاتای انفرادی امید (زیر ۲۱ سال) برای ایران مسابقه خواهند داد.

یسنا طالبی زاده کاتا کاراته نوجوانان آسیا

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=98069

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn