تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1403 - 12:49
30 بازدید
کد خبر : 286770

کنعانی‌زادگان: می‌توانستیم برنده بازی باشیم

کنعانی‌زادگان: می‌توانستیم برنده بازی باشیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با تراکتور حتی می‌توانستیم برنده باشیم. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از تساوی برابر تراکتور و پرسپولیس، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. مثل سال گذشته ۳_۲ ساعت قبل از مسابقه ورزشگاه پر شد و جو خیلی خوب بود. هر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با تراکتور حتی می‌توانستیم برنده باشیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از تساوی برابر تراکتور و پرسپولیس، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. مثل سال گذشته ۳_۲ ساعت قبل از مسابقه ورزشگاه پر شد و جو خیلی خوب بود. هر ۲ تیم خوب بازی کردند. به تیم خوب تراکتور تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه لیگ نیز موفق باشند.

کنعانی‌زادگان در مورد جبران کردن نتیجه با وجود ۱۰ نفره شدن، گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. البته فشار تراکتور هم بد نبود. ما هم تازه از بدنسازی بیرون آمدیم و تا هفته سوم یا چهارم اتفاق خاصی نمی‌افتد. سال گذشته تا نیم فصل ۷ امتیاز عقب و سوم بودیم اما در نیم فصل دوم همه امتیازها را جبران کردیم.

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: طبق چیزی که من دیدم فکر نمی‌کنم حرکت رفیعی اخراج داشت اما کارشناسان بهتر می‌توانند تشخیص بدهند. با این وجود ۱۰ نفره کار را ادامه داده و مزد زحمات‌مان را گرفتیم. خدا را شکر نتیجه مساوی شد و می‌توانستیم برنده باشیم.

کنعانی‌زادگان در مورد رقابت با رفقایش در این بازی، تصریح کرد: همه با هم دوست و در تیم ملی همبازی هستیم. برخی بچه‌ها سال گذشته در پرسپولیس بودند و الان به تراکتور آمدند. برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

مدافع پرسپولیس در مورد خوش و بش با دراگان اسکوچیچ قبل از شروع بازی، عنوان کرد: ما با هیچ مربی‌ای مشکل نداریم. همه مربیان مرا دوست داشته و من هم دوستشان دارم‌.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn