تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1403 - 14:04
14 بازدید
کد خبر : 286833

پارمیس علیزاده و ساغر جندقی طلایی شدند | افرا ورزش

پارمیس علیزاده و ساغر جندقی طلایی شدند | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، نخستین روز مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه آسیا در فیلیپین با دو مدال طلای ارزشمند برای دختران ایرانی در رده سنی نوجوانان همراه بود. امروز جمعه دوم شهریور ۱۴۰۳ و در شهر مانیل، پارمیس علیزاده در دیدار نهایی وزن ۴۷- کیلوگرم رده نوجوانان دختر به مصاف نورینیسا دایخان از قزاقستان رفت

به گزارش افرا ورزش، نخستین روز مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه آسیا در فیلیپین با دو مدال طلای ارزشمند برای دختران ایرانی در رده سنی نوجوانان همراه بود.

امروز جمعه دوم شهریور ۱۴۰۳ و در شهر مانیل، پارمیس علیزاده در دیدار نهایی وزن ۴۷- کیلوگرم رده نوجوانان دختر به مصاف نورینیسا دایخان از قزاقستان رفت و به راحتی، ۸ بر صفر او را شکست داد.

این پیروزی سبب شد علیزاده صاحب نشان طلای این وزن شود. پارمیس پیش از فینال، نمایندگان ژاپن، ماکائو و ویتنام را شکست داده بود.

پس از علیزاده، نوبت به ساغر جندقی دختر سمنانی تیم ملی نوجوانان رسید تا وی نیز با صید طلا، روز خوش دختران ایرانی را در مانیل تکمیل کند.

جندقی در دیدار نهایی وزن ۶۱- کیلوگرم در مصاف با رقیب خود به تساوی یک بر یک رسید اما با قانون سنشو، برنده این رقابت شد و طلای آسیا را به دست آورد.

ساغر برای رسیدن به فینال دو کاراته‌کا از عربستان و ازبکستان را شکست داده بود.

دختران ایرانی پس از این دو مدال طلا همراه با سایر هم‌تیمی‌ها و کادر فنی یکدیگر را در آغوش گرفتند و شادی کردند. پیش از این، مریم گرزین نیز در وزن ۶۱+کیلوگرم به نشان برنز دست یافته بود.

مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه آسیا رقابتی سه روزه است. دختران ایرانی در رده‌های سنی جوانان و امید طی روزهای سوم و چهارم شهریور مسابقه خواهند داد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=98084

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn