تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1403 - 16:47
13 بازدید
کد خبر : 286972

(تصاویر) در دل شب..

(تصاویر) در دل شب..

هنگامی که چراغ‌های شهر خاموش می‌شوند، آسمان شب به صحنه‌ای بی‌نظیر تبدیل می‌شود. ستارگان همچون الماس‌هایی بر تاریکی شب می‌درخشند و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند. آسمان شب، پرده زرین و ستاره‌باری است که هر شب بر زمین گسترده می‌شود. این پرده آسمانی، با میلیون‌ها ستاره درخشان، نه تنها چشم‌ها را خیره

هنگامی که چراغ‌های شهر خاموش می‌شوند، آسمان شب به صحنه‌ای بی‌نظیر تبدیل می‌شود. ستارگان همچون الماس‌هایی بر تاریکی شب می‌درخشند و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند.

آسمان شب، پرده زرین و ستاره‌باری است که هر شب بر زمین گسترده می‌شود. این پرده آسمانی، با میلیون‌ها ستاره درخشان، نه تنها چشم‌ها را خیره می‌کند، بلکه ذهن‌ها را به سوی اعماق فضا و اسرار کیهان می‌کشاند. از دیرباز، انسان‌ها به آسمان شب خیره شده‌اند و در تلاش برای درک رمز و راز آن بوده‌اند. امروزه، با پیشرفت علم و تکنولوژی، ما می‌توانیم با استفاده از تلسکوپ‌ها و ابزار‌های رصدی پیشرفته، به اعماق فضا سفر کنیم و به کشف شگفتی‌های کیهان بپردازیم. تصاویر این مجموعه طی نوردهی طولانی توسط دوربین عکاسی، در روز‌ها و شهر‌های مختلف به ثبت رسیده است.










منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn