تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1403 - 5:09
37 بازدید
کد خبر : 287564

تراکتورِ اسکوچیچ مدعی قهرمانی است

تراکتورِ اسکوچیچ مدعی قهرمانی است

به گزارش آفتاب نو، تراکتور یک تیم ریشه‌دار، پرافتخار و محبوب است که در تمام سال‌های اخیر مدعی جدی قهرمانی و رقیب اصلی برای استقلال، پرسپولیس و سپاهان بوده اما هر فصل با وجود هزینه‌های سنگین و خرید ستاره‌ها و مربیان نامدار، به یک دلیل تکراری به خواسته خود یعنی قهرمانی نمی‌رسید. تراکتور در سال‌های

به گزارش آفتاب نو، تراکتور یک تیم ریشه‌دار، پرافتخار و محبوب است که در تمام سال‌های اخیر مدعی جدی قهرمانی و رقیب اصلی برای استقلال، پرسپولیس و سپاهان بوده اما هر فصل با وجود هزینه‌های سنگین و خرید ستاره‌ها و مربیان نامدار، به یک دلیل تکراری به خواسته خود یعنی قهرمانی نمی‌رسید.

تراکتور در سال‌های قبل  بقیه رقبا را می‌برد اما مقابل سه مدعی اصلی قهرمانی یعنی استقلال، پرسپولیس و سپاهان جدال رودررو را شکست می‌خورد. به همین دلیل هرگز قهرمان نمی‌شد و به نظر کارشناسان  شخصیت قهرمانی نداشت.

اما تراکتور می‌خواست با این برد نقطه ضعف قدیمی خود برای قهرمان نشدن را برطرف کند. بردن پرسپولیس روحیه و اعتماد به نفس می‌آورد تا تراکتور استقلال و سپاهان را هم ببرد.

 اگرچه بازی در دقیقه آخر با گل مساوی پرسپولیس همراه شد اما این نمایش و برتری که تراکتور در طول بازی داشت، باعث امیدواری هوادارانش شد. حالا حداقل ماجرا این است که دیگر تراکتور با اسکوچیچ بازی‌های ۶ امتیازی و بزرگ مقابل مدعیان را نمی‌بازد!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn