تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1403 - 17:50
29 بازدید
کد خبر : 288239

نقره جوانان آسیا به الینا صفاجو رسید | افرا ورزش

نقره جوانان آسیا به الینا صفاجو رسید | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه آسیا دومین روز خود را در مانیل فیلیپین سپری کرد و الینا صفاجو در رده سنی جوانان صاحب نشان نقره شد. این دختر کاراته‌کای سمنانی امروز شنبه سوم شهریور ۱۴۰۳ در دیدار نهایی وزن -۵۹ کیلوگرم رده سنی جوانان به مصاف “نائو اینادا” از ژاپن رفت

به گزارش افرا ورزش، مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه آسیا دومین روز خود را در مانیل فیلیپین سپری کرد و الینا صفاجو در رده سنی جوانان صاحب نشان نقره شد.

این دختر کاراته‌کای سمنانی امروز شنبه سوم شهریور ۱۴۰۳ در دیدار نهایی وزن -۵۹ کیلوگرم رده سنی جوانان به مصاف “نائو اینادا” از ژاپن رفت و با شکست سه بر یک برابر حریف خود، نایب قهرمان آسیا شد.

الینا پس از استراحت در دور اول، در دومین دور و مرحله یک‌چهارم نهایی برابر “هنین احمد” از کویت ۷ بر صفر پیروز شد و سپس در مرحله نیمه نهایی دو بر یک برابر “نلیسا حافظان” از سنگاپور به برتری رسید.

بدین ترتیب الینا صفاجو دومین مدال خود از مسابقات کاراته جوانان دختر آسیا را به دست آورد. او در آذر ۱۴۰۱ در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ تاشکند مدال برنز این وزن را کسب کرد.

صفاجو در مرداد ۱۴۰۱ در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و وزن منهای ۵۹ کیلوگرم مقام سوم را کسب کرد.

او در آذر ۱۴۰۲ در مسابقات لیگ کاراته وان ایران در رده سنی جوانان و وزن ۵۹- کیلو قهرمان شد و در اردیبهشت ۱۴۰۳ به عنوان نفر منتخب وزن خود در مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته جوانان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=98158

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn