تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1403 - 10:12
30 بازدید
کد خبر : 288997

مهرنگار احمدی به برنز امیدهای آسیا رسید | افرا ورزش

مهرنگار احمدی به برنز امیدهای آسیا رسید | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، در سومین و آخرین روز مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه آسیا در فیلیپین مهرنگار احمدی در وزن ۶۱- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال صاحب نشان برنز شد. این دختر کرمانی امروز یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ در دور نخست استراحت داشت و در دور دوم و مرحله یک‌چهارم نهایی ۸ بر

به گزارش افرا ورزش، در سومین و آخرین روز مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه آسیا در فیلیپین مهرنگار احمدی در وزن ۶۱- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال صاحب نشان برنز شد.

این دختر کرمانی امروز یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ در دور نخست استراحت داشت و در دور دوم و مرحله یک‌چهارم نهایی ۸ بر صفر برابر “جئونگون آن” از کره جنوبی پیروز شد تا راهی رقابت نیمه‌نهایی شود.

احمدی در نیمه‌نهایی برابر “یوسون پائو” از چین تایپه دو بر یک شکست خورد و سپس در مسابقه رده‌بندی با برتری ۹ بر یک برابر “هانی علی” از هند به نشان برنز رسید.

او یکی از پنج دختر کاراته‌کای ایران در رده سنی امید (زیر بیست و یک سال) در مسابقات رده‌های سنی پایه آسیا در فیلیپین بود.

بیشتر درباره مهرنگار احمدی

حضور در مانیل، نخستین تجربه مهرنگار احمدی در سطح آسیا بود. او در اردیبهشت ۱۴۰۳ در همدان، فاتح مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در وزن ۶۱- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال شد.

احمدی در اسفند سال ۱۴۰۱ در مسابقات بزرگسالان کشور پس از طراوت خاکسار نایب قهرمان شد در حالی که در مرداد همان سال، مقام سوم وزن ۴۸- جوانان کشور را به دست آورده بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=98188

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn