تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1403 - 16:49
17 بازدید
کد خبر : 289369

سعیدآبادی به طلای دختران آسیا رسید | افرا ورزش

سعیدآبادی به طلای دختران آسیا رسید | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، آخرین روز مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه آسیا در فیلیپین با نشان طلای فاطمه زهرا سعیدآبادی در وزن ۵۵- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال همراه بود. سعیدآبادی امروز یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ در دور نخست برابر “شمسا المشارخ” از امارات ۷ بر صفر به پیروزی رسید و دور دوم “ملک

به گزارش افرا ورزش، آخرین روز مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه آسیا در فیلیپین با نشان طلای فاطمه زهرا سعیدآبادی در وزن ۵۵- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال همراه بود.

سعیدآبادی امروز یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ در دور نخست برابر “شمسا المشارخ” از امارات ۷ بر صفر به پیروزی رسید و دور دوم “ملک الخلیدی” از عربستان را ۴ بر صفر شکست داد.

دختر کرمانی کاراته ایران در مرحله نیمه‌نهایی “تی دیو لی انگوین” از ویتنام را ۷ بر ۵ از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی کاراته امیدهای آسیا رسید.

سعیدآبادی در دیدار نهایی به مصاف “سینر تین” از چین تایپه رفت و با کسب برتری قاطع ۹ بر صفر برابر وی صاحب مدال طلای زیر ۲۱ سال کاراته آسیا شد.

تثبیت جایگاه او در تیم ملی زیر بیست و یک سال پس از قهرمانی او در مسابقات انتخابی تیم ملی در اردیبهشت ۱۴۰۳ در همدان و سپس موفقیت او در انتخابی درون اردویی در خردادماه رخ داد.

سومین مدال آسیایی برای سعیدآبادی

فاطمه زهرا سعیدآبادی در آذر سال ۱۴۰۱ در مسابقات جوانان آسیا ۲۰۲۲ تاشکند در وزن ۵۳- کیلوگرم قهرمان آسیا شد.

او در آبان سال ۱۴۰۲ بار دیگر این فرصت را به دست آورد تا طلای خود را در مسابقات جوانان آسیا ۲۰۲۳ قزاقستان تکرار کند اما به مدال برنز بسنده کرد.

به عبارت دیگر، مدال طلای امروز این دختر خوش‌آتیه در رده سنی زیر ۲۱ سال، سومین مدال او در مسابقات رده‌های سنی پایه کاراته آسیا به حساب می‎آید.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=98172

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn