تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1403 - 10:00
11 بازدید
کد خبر : 290093

بیش از ۱۵۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ در طرح اربعین حسینی

بیش از ۱۵۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ در طرح اربعین حسینی

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمید ملک نیا اظهار داشت: در مرکز مدیریت و اطلاعات راههای استان همدان ۲۶۰ خط تلفن با امکان پاسخگویی همزمان وجود دارد که زائران گرامی می توانند از تعداد ناوگان اعزامی به مرز،وضعیت ترافیکی و جوی راههای کشور مطلع شوند و بتوانند سفر خود را مدیریت نمایند. سرپرست معاونت

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمید ملک نیا اظهار داشت: در مرکز مدیریت و اطلاعات راههای استان همدان ۲۶۰ خط تلفن با امکان پاسخگویی همزمان وجود دارد که زائران گرامی می توانند از تعداد ناوگان اعزامی به مرز،وضعیت ترافیکی و جوی راههای کشور مطلع شوند و بتوانند سفر خود را مدیریت نمایند.

سرپرست معاونت فنی و نظارت بر ساخت راه‌های روستایی استان همدان افزود: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی، سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به‌صورت شبانه‌روز ضمن اطلاع رسانی وضعیت مسیرهای مورد نظر، پاسخگوی زائران اربعین نیز می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت و اطلاعات راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از طریق ۲۱۱ سامانه نظارت تصویری،تردد شمار و کنترل سرعت، جاده های استان را پایش می‌کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn