تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1403 - 15:34
35 بازدید
کد خبر : 290423

علیرضا اکبرپور: استقلال بیش از هر زمانی به بلانکو نیاز دارد

علیرضا اکبرپور: استقلال بیش از هر زمانی به بلانکو نیاز دارد

 تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید امتیاز از دست دهد! به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ علیرضا اکبرپور گفت:انتظار برد از استقلال در بازی برابر ملوان داشتم زیرا ۳ امتیاز همین بازی‌ها در پایان فصل وضعیت تیم قهرمان را مشخص می‌کند. ۲ امتیازی که استقلال در این بازی از دست داد در هفته‌های بعد خود را

 تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید امتیاز از دست دهد!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ علیرضا اکبرپور گفت:انتظار برد از استقلال در بازی برابر ملوان داشتم زیرا ۳ امتیاز همین بازی‌ها در پایان فصل وضعیت تیم قهرمان را مشخص می‌کند. ۲ امتیازی که استقلال در این بازی از دست داد در هفته‌های بعد خود را نشان می‌دهد، البته بازی دوم بود و شاید اتفاقات زیادی در طول فصل برای استقلال رقم بخورد اما تیمی که برای قهرمانی می جنگد باید از همان ابتدای فصل طوری بازی کند که ۳ امتیاز دیدار را به راحتی از دست ندهد تا در پایان فصل با اما و اگر مواجه نشود.

وی افزود: استقلال در خط دفاع ضعف داشت و دو دفاع وسط آن روز بدی را پشت سر گذاشتند به طوری که یکی از بازیکنان اصلا در زمین سردرگم بود و نمی‌دانست باید چه کاری انجام دهد. چنین بازیکنانی در شأن استقلال نیستند. کسی که اصول اولیه دفاع کردن را بلد نباشد در آینده تیم را دچار مشکل می‌کند. دو بازیکن خارجی استقلال در عمق خیلی خوب کار می‌کردند اگر از ابتدای بازی بودند قطعا استقلال در بازی با ملوان شرایط بهتری داشت. به اعتقاد من تیمی که به دنبال قهرمانی است نباید در ابتدای فصل امتیاز به راحتی از دست دهد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn