تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1403 - 15:48
20 بازدید
کد خبر : 290434

استادیوم نقش جهان ۳ ماه از دسترس خارج شد!

استادیوم نقش جهان ۳ ماه از دسترس خارج شد!

به گزارش “ورزش سه”، یکی از اصلی‌ترین معضلات لیگ برتر، بحث استادیوم‌هاست و در هفته‌هایی که تمام ورزشگاه‌های تهران از دسترس خارج شده‌اند، اصفهان نیز چنین شرایطی را تجربه می‌کند. میزبانی سپاهان در پلی آف لیگ نخبگان مقابل شباب الاهلی بسیار خبرساز شد و وضعیت اسف‌بار چمن نقش جهان باعث شد انتقادات بسیار زیادی متوجه

به گزارش “ورزش سه”، یکی از اصلی‌ترین معضلات لیگ برتر، بحث استادیوم‌هاست و در هفته‌هایی که تمام ورزشگاه‌های تهران از دسترس خارج شده‌اند، اصفهان نیز چنین شرایطی را تجربه می‌کند.

میزبانی سپاهان در پلی آف لیگ نخبگان مقابل شباب الاهلی بسیار خبرساز شد و وضعیت اسف‌بار چمن نقش جهان باعث شد انتقادات بسیار زیادی متوجه این باشگاه و استادیوم خانگی‌اش شود‌.

درحالی که پروسه ترمیم چمن این استادیوم شروع شده، خبر می‌رسد ورزشگاه نقش جهان اصفهان ۳ ماه در دسترس نخواهد بود و سپاهان باید دنبال استادیوم دیگری باشد.

همچنین دیگر ورزشگاه اصفهان یعنی فولادشهر که در اختیار ذوب آهن بود، باتوجه به اینکه برای بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی انتخاب شده، نمی‌تواند میزبان بازی‌های سپاهان و ذوب آهن باشند‌. نکته مهم اینکه سه بازی سپاهان و دو بازی ذوب بین دو پنجره فیفا برگزار می‌شود و احتمالا باز هم این دو تیم نمی‌توانند در فولاد شهر بازی کنند.

این موضوع یک چالش بزرگ برای تیم‌های اصفهانی ایجاد کرده و آنها احتمالا در هفته‌های آینده همچنان باید در شهرهای دیگری میزبان حریفان خود باشند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn