تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 5:28
20 بازدید
کد خبر : 291120

نمی‌شود به زور کسی را کنار گذاشت/ جوانگرایی خوب است اما اصول دارد

نمی‌شود به زور کسی را کنار گذاشت/ جوانگرایی خوب است اما اصول دارد

جامعه ورزشی آفتاب نو: مهرداد علی‌قارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره عملکرد کاروان کشورمان در المپیک پاریس اظهار داشت: تعداد مدال‌ها نسبت به تعداد ورزشکاران در شرایط سخت کنونی عالی بود و نسبت به دوره گذشته هم ۶ پله رشد داشتیم و در مجموع ورزش ایران در پاریس عملکرد مطلوبی داشت. وی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مهرداد علی‌قارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره عملکرد کاروان کشورمان در المپیک پاریس اظهار داشت: تعداد مدال‌ها نسبت به تعداد ورزشکاران در شرایط سخت کنونی عالی بود و نسبت به دوره گذشته هم ۶ پله رشد داشتیم و در مجموع ورزش ایران در پاریس عملکرد مطلوبی داشت.

وی درخصوص نتایج تنیس روی میز ایران در پاریس گفت: برادران عالمیان هرکاری توانسنتد را انجام دادند و ندا شهسواری هم تمام تلاشش را کرد. به هر حال ما میدانستیم که کار خیلی سخت است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به تلاش سرمربی تیم ملی گفت: جمیل لطف الله نسبی یک مربی باتجربه و توانمد است که بازیکنان تیم ملی هم علاقه زیادی به او دارند. ما در بازی‌های آسیایی نتیجه خیلی خوبی گرفتیم و قرار نبود در المپیک هم معجزه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است تغییر نسل در این رشته صورت بگیرد، گفت:  تیم نوجوانان یک مدال تاریخی نقره گرفت و جوانان برنز مهمی کسب کرد و این ورزشکاران باید کم کم وارد بزرگسالان شوند. آنها باید بتوانند قهرمانان فعلی را شکست دهند، چون نمی‌شود به زور کسی را کنار گذاشت.

قارداشی ادامه داد: جوانگرایی بسیار خوب است و من هم استقبال می‌کنم اما این موضوع یک اصولی دارد. پینگ‌پنگ‌باز باید حرفش را پشت میز بزند و هرکسی که در انتخابی‌ها بهتر باشد و نظر کادرفنی را جلب کند قطعا در تیم ملی از او استفاده خواهد شد.

وی درباره غیبت تنیس روی میز ایران در پارالمپیک پاریس خاطرنشان کرد: فدراسیون تنیس روی میز در بخش پارا هم فعال است و در بازی‌های پاراآسیایی هم دو مدال گرفتیم. با این حال با توجه به ارزیابی کمیته ملی پارالمپیک و اینکه شانس مدال برای ما قائل نشدند، بچه‌های ما اقدامی برای کسب سهمیه نکردند و در پاریس غایب هستیم.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn