تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 9:06
45 بازدید
کد خبر : 291256

صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش خشم کاربران را برانگیخت + ویدیو

صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش خشم کاربران را برانگیخت + ویدیو

ویدیویی از اکبر عبدی منتشر شده که او از دلیل دوام زندگی‌اش می‌گوید، احتمالا این صحبت ها، مربوط به یک گفتگویی‌ست که به مناسبت سالروز تولد او ترتیب داده شده است. اکبر عبدی در پاسخ به پرسش این که رمز ماندگاری زندگی مشترک شما چیست؟ می‌گوید که همسرش از شیطنت‌های او چشم‌پوشی کرده و البته

ویدیویی از اکبر عبدی منتشر شده که او از دلیل دوام زندگی‌اش می‌گوید، احتمالا این صحبت ها، مربوط به یک گفتگویی‌ست که به مناسبت سالروز تولد او ترتیب داده شده است. اکبر عبدی در پاسخ به پرسش این که رمز ماندگاری زندگی مشترک شما چیست؟ می‌گوید که همسرش از شیطنت‌های او چشم‌پوشی کرده و البته این شیطنت‌ها را حق طبیعی هر مردی می‌داند.

وی البته استاد این کار را محمدرضا شریفی‌نیا می‌داند که در مدیریت دو زن یا سه زن حتی بیشتر تبحر دارد. هر چقدر هم که همسر عبدی اشاره می‌کند که این بحث جمع شود، عبدی ادامه می‌دهد!

او به واسطه این صحبت‌ها مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت، طبیعی هم هست. اما کاش دوستانی که چنین گفتگوهایی را با افرادی با این سطح از محبوبیت ترتیب می‌دهند، کمی فضا را کارگردانی کنند تا این چنین محبوبیت این افراد به تاراج نرود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn