تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 9:42
26 بازدید
کد خبر : 291283

چین کجاست؟ راهنمای سفر به چین

چین کجاست؟ راهنمای سفر به چین

راهنمای سفر به چین تمام آن چیزی است که شما در سفر به این کشور آسمانی نیاز دارید. کمتر کشوری در جهان وجود دارد که فرهنگ آن به اندازه چین متمایز باشد. چین کشوری با … اطلاع رسانی تبلیغاتی راهنمای سفر به چین تمام آن چیزی است که شما در سفر به این کشور آسمانی

راهنمای سفر به چین تمام آن چیزی است که شما در سفر به این کشور آسمانی نیاز دارید. کمتر کشوری در جهان وجود دارد که فرهنگ آن به اندازه چین متمایز باشد. چین کشوری با …

اطلاع رسانی تبلیغاتی

راهنمای سفر به چین تمام آن چیزی است که شما در سفر به این کشور آسمانی نیاز دارید. کمتر کشوری در جهان وجود دارد که فرهنگ آن به اندازه چین متمایز باشد. چین کشوری با تضادها، شگفتی‌های دیدنی و ترکیبی جذاب از مدرنیته و سنت، مقصدی است که هر گردشگری آرزوی دیدن آن را دارد. شهرهای فوق‌مدرن، رودخانه‌ها، دشت‌های زیبا، کوه‌ها و دره‌ها با لایه‌هایی که در آن همه‌چیز پر از معنا و تاریخ است، بی‌شک شما را به وجد خواهند آورد.

کشور چین کجاست؟

چین در شرق آسیا واقع شده است و با ۱۴ کشور، از جمله روسیه، ویتنام، کره شمالی، افغانستان، هند، پاکستان و… مرز مشترک دارد. چین چهارمین کشور بزرگ جهان به شمار می‌رود. در معرفی کشور چین، باید گفت که این کشور به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های جهان شناخته می‌شود که با تاسیس سلسله‌های مختلف، از جمله شانگ، ژو، هان، تانگ، سونگ، مینگ و چینگ، تاثیر بزرگی بر تاریخ و فرهنگ جهان گذاشته و تور چین را این‌چنین مشهور کرده است.

بهترین زمان سفر به چین

چین کشور وسیعی است که الگوهای آب‌وهوایی متمایزی در مناطق مختلف آن وجود دارند؛ با این حال، بهترین زمان برای سفر به چین فصول بهار و پاییز است؛ زمانی که دمای هوای در سراسر کشور مطبوع خواهد بود. در واقع، ماه‌های آوریل، می، ژوئن، سپتامبر و اکتبر ماه‌های ایده‌آلی برای سفر به هر نقطه از کشور هستند؛ خصوصا اگر قصد سفر با تور چین و بازدید از نقاط مختلف کشور را دارید.

راهنمای هزینه سفر به چین

یکی از بخش‌های اصلی هر سفری، آگاهی از میزان هزینه‌های پیش رو در سفر خواهد بود؛ از همین رو، قصد داریم در این بخش از راهنمای سفر به چین، به بررسی هزینه‌ها بپردازیم و ببینیم سفر به چین چقدر هزینه دارد. طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از مسافران قبلی، میانگین هزینه یک سفر یک هفته‌ای به چین، برای دو نفر، حدود ۱۱۰۳ دلار است. به‌طور کلی، هزینه‌هایی که باید برای سفر به چین در نظر بگیرید، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • هزینه اخذ ویزای توریستی: ۱۵۰ دلار (این ویزا به‌صورت گروهی، با تعداد نفرات حداقل ۵ نفر، صادر می‌شود. هزینه سفر به چین برای تجارت و دریافت ویزای تجاری هم ۱۵۰ دلار خواهد بود.)
  • هزینه بلیط سفر به چین: به عواملی مانند نوع پرواز، آژانس انتخابی و زمان سفر بستگی دارد.
  • هزینه محل اقامت: به‌طور میانگین حدود ۶۸ دلار برای یک روز
  • هزینه خوردوخوراک: به‌طور میانگین حدود ۲۳ دلار برای یک روز
  • هزینه حمل‌ونقل محلی: به‌طور میانگین حدود ۱۶ دلار برای یک روز
  • هزینه تفریحات و بازدید از جاذبه‌ها: به‌طور میانگین حدود ۱۷ دلار برای یک روز

بهترین هتل ها در سفر به چین

چین کشوری فوق‌مدرن و دارای میزان جذب بالای گردشگر در هر سال است؛ از همین رو، پیداکردن محل اقامت مناسب در این کشور اصلا کار سختی نیست. هتل‌های بسیار لوکس با امکانات درجه یک و بی‌نظیر، اقامتی شگفت‌انگیز و متفاوت را در چین برای شما به ارمغان می‌آورند. در ادامه تعدادی از بهترین هتل‌های چین را به شما معرفی می‌کنیم.

  • هتل ۵ ستاره ماریوت گوانگژو بایون (Guangzhou Marriott Hotel Baiyun)
  • هتل ۵ ستاره ایندیگو گوانگژو (Hotel Indigo Guangzhou Haixinsha)
  • هتل ۵ ستاره حیات پکن وانگ‌جینگ (Hyatt Regency Beijing Wangjing)
  • هتل ۵ ستاره ۴ فصل پکن (Four Seasons Hotel Beijing)
  • هتل ۵ ستاره نیو ورلد پکن (New World Beijing Hotel)

راهنمای جاهای دیدنی در سفر به چین

چین دیدنی‌ها و جاذبه‌های فراوان و خارق‌العاده‌ای دارد، از طبیعت شگفت‌انگیز گرفته تا بناهای تاریخی جذاب و شهرهای زیبا؛ طوری که هیچ گردشگری از تماشای آن‌ها سیر نخواهد شد. این دیدنی‌ها را در ادامه می‌خوانید.

دیوار بزرگ چین (The Great Wall Of China)

دیوار بزرگ چین یکی از عجایب کشور چین و از عجایب هفتگانه جهان محسوب می‌شود که به طول بیش از ۲۱ هزار کیلومتر از شرق به غرب چین کشیده شده است. این دیوار در دوران مختلف تاریخی ساخته و تکمیل شده است و به‌عنوان نمادی از مهندسی و استقامت چینی‌ها شناخته می‌شود.

شهر ممنوعه (Forbidden City)

مجموعه‌ای خارق‌العاده از کاخ‌های تاریخی در پکن که مرکز قدرت امپراتوری چین برای بیش از ۵۰۰ سال بوده است. این مجموعه به‌عنوان یکی از بزرگترین و حفاظتی‌ترین مجموعه‌های تاریخی جهان شناخته می‌شود و تا مدت‌ها، ورود افراد عادی به آن ممنوع بوده است.

کاخ تابستانی (The Summer Palace)

این مجموعه که جزو میراث جهانی و از جذاب‌ترین جاهای دیدنی کشور چین به شمار می‌رود، شامل انبوهی از دریاچه‌های وسیع، باغ‌های سرسبز و کاخ‌های زیبای امپراتوری است. این باغ‌ها مربوط به دوران سلسله چینگ می‌شوند.

بودای غول ‌پیکر لشان (Leshan Giant Buddha)

بودای غول‌پیکر لشان با ارتفاع ۷۱ متر در ابتدا توسط یک راهب بودایی در سال ۷۱۳ پس از میلاد ساخته شد و اکنون بزرگترین سازه بودا در جهان است. این سازه در یک پارک وسیع و سرسبز قرار دارد و به‌حق، جای خود را در فهرست میراث جهانی یونسکو پیدا کرده است.

معبد آسمان (The Temple Of Heaven)

این معبد یکی از بزرگترین و مهم‌ترین معابد چین، واقع در پکن که در دوران سلسله مینگ و چینگ ساخته شده است. معبد آسمان به‌عنوان مکانی مقدس برای انجام آیین‌های مذهبی و نیایش به خدایان آسمان مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

تفریحات در سفر به چین

در سفر به چین، تفریحات و ماجراجویی‌های فراموش‌نشدنی و جذابی انتظار شما را می‌کشند؛ از بازدید از جاهای دیدنی چین گرفته تا اکتشافات در فضای باز و انجام فعالیت‌های جالب و متفاوت. برخی از سرگرم‌کننده‌ترین تفریحات چین که حال شما را خوب می‌کنند، عبارتند از:

  • لباس‌پوشیدن شبیه خاندان امپراطوری در شهر ممنوعه
  • دوچرخه‌سواری روی دیوار تاریخی شیان
  • سفر با کشتی دریایی در رودخانه یانگ‌تسه
  • ماجراجویی در دیزنی‌لند شانگهای
  • تماشای آکواریوم اقیانوس شانگهای
  • گردش در میدان تیان‌آن‌من
  • تماشای باغ‌وحش پکن

در سفر به چین چه غذاهایی بخوریم؟

غذاهای چینی با سابقه‌ای طولانی، یکی از اجزای مهم تشکیل‌دهنده فرهنگ مردم کشور چین هستند. غذاهای سنتی چینی به‌دلیل رنگ، عطر، طعم و ظاهر جذابشان، در جهان بسیار معروف‌اند. بی‌شک، یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های سفر، حتی در تور ترکیبی چین امتحان‌کردن انواع غذاهای چینی است که در ادامه برخی از محبوب‌ترین‌هایشان را به شما معرفی می‌کنیم.

  • اردک سوخاری پکن
  • خوراک جوجه کونگ پائو
  • دامپلینگ
  • ماپو توفو
  • سوپ وانتون
  • برنج سرخ‌کرده

راهنمای شماره های ضروری برای سفر به کشور چین













پلیس (شماره تماس)

۱۱۰

پلیس (شماره مخصوص پیامک)

۱۲۱۱۰

پلیس گردشگری

۰۱۰۶۴۰۳۸۹۴۳

آمبولانس کمک‌های اولیه

۱۲۰

آتش‌نشانی

۱۱۹

حوادث ترافیکی

۱۲۲

درخواست کمک در آب

۱۲۳۹۵

اطلاعات جامع

۱۲۵۸۰/ ۱۱۸۱۱۴

اطلاعات راه‌آهن

۱۲۳۰۶

استعلام تلفنی

۱۱۴

 

سفر به چین را با مهرپرواز تجربه کنید

چین کشوری با سنت‌ها و فرهنگ جالب و آثار تاریخی دیدنی است که سفر به آن، تجربه‌ای غنی و متنوع از تاریخ، فرهنگ و طبیعت را برای شما به ارمغان می‌آورد. این کشور دیدنی، مدرن و جذاب، مقصد محبوب بسیاری از گردشگران برای گذراندن یک تعطیلات رویایی است. فراموش نکنید که شما می‌توانید با رزرو تور چین تابستان هوایی و بهره‌بردن از خدمات تور، سفری راحت، بی‌دردسر و فوق‌العاده به این کشور داشته باشید.

 آژانس هواپیمایی مهرپرواز از سال ۱۳۹۰ در خدمت گردشگران عزیز ایرانی است تا با ارتباطی مؤثر با هتل‌داران و مدیران گردشگری در نقاط مختلف دنیا، مسیر توریسم را در ایران هموار سازد. پس اگر به دیدن شهرها و کشورهای جدید علاقه دارید و جزء کسانی هستید که همیشه چمدانی حاضروآماده برای سفر دارند، فرصت را از دست ندهید و برای رزرو تورهای خارجی به www.mehrparvaz.com مراجعه کنید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn