تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 10:57
17 بازدید
کد خبر : 291351

تور سریلانکا با پرواز مستقیم تهران کلمبو برای اولین بار در ایران

تور سریلانکا با پرواز مستقیم تهران کلمبو برای اولین بار در ایران

اگر اهل سفر باشید، حتماً آوازه سریلانکا به گوشتان خورده است! جزیره‌ای زیبا و شگفت‌انگیز در جنوب هند که به علت داشتن مناظر زیبا، آب و هوای مطبوع، ساحل‌های شنی و… به یکی از مقاصد توریستی مشهور در جهان تبدیل شده است. قدم زدن در سواحل زیبا و … اطلاع رسانی تبلیغاتی اگر اهل سفر

اگر اهل سفر باشید، حتماً آوازه سریلانکا به گوشتان خورده است! جزیره‌ای زیبا و شگفت‌انگیز در جنوب هند که به علت داشتن مناظر زیبا، آب و هوای مطبوع، ساحل‌های شنی و… به یکی از مقاصد توریستی مشهور در جهان تبدیل شده است. قدم زدن در سواحل زیبا و …

اطلاع رسانی تبلیغاتی

اگر اهل سفر باشید، حتماً آوازه سریلانکا به گوشتان خورده است! جزیره‌ای زیبا و شگفت‌انگیز در جنوب هند که به علت داشتن مناظر زیبا، آب و هوای مطبوع، ساحل‌های شنی و… به یکی از مقاصد توریستی مشهور در جهان تبدیل شده است. قدم زدن در سواحل زیبا و چشم‌نواز شنی، عکاسی در مناظر طبیعی، بازدید از معماری باشکوه و خاص سریلانکا، انواع تفریحات آبی مانند قایق‌سواری، آب و هوایی گرم و مطلوب و… همه و همه را در این بهشت کوچک تجربه خواهید کرد. اگر قصد سفر به این کشور با تور سریلانکا را دارید، الفبای سفر با ارائه خدمات ویژه و قیمت مناسب، در خدمت شماست!

پرواز مستقیم به سریلانکا فقط با الفبای سفر امکان‌پذیر است

اگر جزء آن دسته از افرادی باشید که در مورد سفر به کشورهای مختلف اطلاعات زیادی دارند، می‌دانید که از ایران پرواز مستقیمی به سریلانکا وجود ندارد؛ اما صبر کنید! الفبای سفر این مسئله را برای گردشگران ایرانی حل کرده است. آژانس مسافرتی الفبای سفر، امکان سفر به سریلانکا با پرواز ایرعربیا به‌صورت مستقیم را برای شما فراهم کرده است. نکته مهم آن است که امکان سفر به این جزیره با پرواز مستقیم، تنها با الفبای سفر امکان‌پذیر است. پس اگر می‌خواهید سفری آسان و بی‌دردسر به این جزیره شگفت‌انگیز داشته باشید، تور سریلانکا الفبای سفر را از دست ندهید!

مقایسه پرواز مستقیم به سریلانکا با سایر روش های سفر

احتمالاً برایتان سؤال شده است که تفاوت بین پرواز مستقیم و سایر روش‌های سفر به سریلانکا چیست؟ باید بدانید که سفر به این جزیره به ۳ روش امکان پذیر است:

  1. پرواز مستقیم به سریلانکا (که تنها با الفبای سفر ممکن شده است!)
  2. پرواز غیرمستقیم یا ترانزیت
  3. پرواز تا هند و سفر از راه دریایی از هند تا سریلانکا

همانطور که احتمالاً حدس زده باشید، سفر با پرواز مستقیم به سریلانکا، آسان‌ترین، راحت‌ترین و کم دردسرترین روش سفر به این جزیره است. سفر با پرواز مستقیم، همچنین از کیفیت بالاتری برخوردار است. در پرواز مستقیم، شما از مبدأ تا مقصد با یک پرواز، بدون دغدغه سفر خواهید کرد. الفبای سفر امکان پرواز مستقیم از ایران به سریلانکا را برای شما فراهم کرده تا بتوانید بدون معطلی و دغدغه به این جزیره سفر کنید.

سفر با پرواز غیرمستقیم به این گونه است که شما باید در کشور ثالث توقف داشته باشید و سپس پرواز خود را تغییر دهید. این فرایند ممکن است زمان زیادی طول بکشد و شما در فرودگاه معطل شوید. همین موضوع باعث خستگی و از دست رفتن وقت در مسافرت برای شما خواهد شد.

روش دیگری هم برای سفر به سریلانکا وجود دارد که کمتر کسی آن را انتخاب می‌کند. اگر به سفر دریایی با کشتی علاقه دارید، می‌توانید با هواپیما به هند رفته و سپس با کشتی به سریلانکا سفر کنید. این روش در کنار جذابیت‌هایی که دارد، سفری طولانی و نسبتاً دشوارتر نسبت به سفر هوایی است.

برنامه سفر به سریلانکا در آژانس الفبای سفر

اگر قصد سفر با تور سریلانکا الفبای سفر را دارید، باید بگوییم که خیالتان از بابت همه‌چیز راحت باشد! آژانس مسافرتی الفبای سفر، صفر تا صد امور مسافرتی شما را انجام داده و دغدغه خرید بلیط، رزرو هتل، گشت شهری و… نخواهید داشت. همچنین الفبای سفر، برنامه‌ سفری بسیار عالی برای شما در نظر گرفته است که طی ۷ یا ۸ شب اقامت خود در این جزیره، از سه شهر کلمبو، کندی و بنتوتا دیدن کنید و از جاذبه‌های توریستی جذاب آن‌ها لذت ببرید! برنامه سفر تور سریلانکا الفبای سفر به شرح زیر است:

  1. روز اول: پرواز به شهر کلمبو پایتخت سریلانکا و استراحت در آنجا
  2. روز دوم: بازدید از میدان استقلال و موزه ملی شهر کلمبو
  3. روز سوم: سفر به شهر کندی و بازدید از فیل‌های پینوالا و باغ ادویه این شهر
  4. روز چهارم: ادامه گشت و گذار در شهر کندی، تماشای نمایش رقص‌ھای فرھنگی سریلانکا، بازدید از باغ گیاه‌شناسی سلطنتی، بازار کندی ، معبد دندان و گالری جواھرات
  5. روز پنجم: روز آزاد در شهر کندی
  6. روز ششم: سفر به شهر بنتوتا و اقامت در هتل
  7. روز هفتم: گشت شهری در بنتوتا، بازدید از مرکز پرورش لاک پشت کوسگودا و قایق‌سواری در رودخانه مادهو
  8. روز هشتم: روز آزاد در شهر بنتوتا
  9. روز نهم: بازگشت به ایران با هواپیما و پایان سفر

مزایای خرید تور سریلانکا از الفبای سفر

سفر با تور به کشورهای خارجی، مخصوصاً برای سفر اولی‌ها، همواره بهترین گزینه است! سفر به سریلانکا یک تجربه بسیار عالی و شگفت‌انگیز به جزیره‌ها با جاذبه‌های دیدنی بسیار زیاد است. برای داشتن سفری راحت و شاد به این سرزمین زیبا، الفبای سفر را فراموش نکنید! اگر قصد خرید تور سریلانکا از الفبای سفر را دارید، حتماً می‌خواهید بدانید مزیت خرید تور سریلانکا از این آژانس چیست؟ سفر با تور سریلانکا الفبای سفر مزایای زیادی دارد که در این بخش به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

پرواز مستقیم تا سریلانکا

شاید بتوان گفت که یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های سفر با تور سریلانکا الفبای سفر، امکان پرواز مستقیم تا این جزیره است. سفر مستقیم، علاوه‌بر نداشتن معطلی و دردسر تعویض پرواز در کشور ثالث، راحت‌تر و باکیفیت‌تر است و شما بدون خستگی و دغدغه به مقصد خود خواهید رسید. همانطور که گفتیم، تنها با آژانس مسافرتی الفبای سفر، امکان سفر با این پرواز فراهم شده است.

قیمت مناسب‌تر تور سریلانکا الفبای سفر

قیمت تور سریلانکا در الفبای سفر به نسبت دیگر آژانس‌های مسافری مناسب‌تر است. علت این موضوع، پرواز با ایرلاین عربیا است که قیمت مناسب‌تری دارد. این ایرلاین، یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین ایرلاین‌های امارات است که شما را با کمترین تأخیر به مقصدتان خواهد رساند.

گشت شهری کامل و با برنامه‌ریزی دقیق

یکی از موارد بسیار مهم به ویژه برای سفر اولی‌ها، آن است که به علت ناآشنا بودن با محیط و مکان‌های دیدنی کشور مقصد، در گشت‌وگذارهای خود به مشکل می‌خورند. الفبای سفر، این دغدغه مسافران را به‌طور کامل از بین برده است. در تور سریلانکا، یک برنامه گشت شهری بسیار عالی، متنوع و دقیق برای شما تدارک دیده شده است که بتوانید در طی اقامت خود در سریلانکا، از اماکن توریستی مختلف آن دیدن کنید و همچنین تایم آزاد برای خودتان داشته باشید.

کیفیت بالا در کنار هزینه مناسب

سفر با تورهای الفبای سفر، علاوه‌بر آنکه خدمات مختلفی را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد، امکان سفر با هزینه مناسب را نیز فراهم کرده است.

سفری راحت و بی‌دردسر به سریلانکا با الفبای سفر!

اگر عزم خود را جزم کرده‌اید که به جزیره‌ زیبا و شگفت‌انگیز سریلانکا سفر کنید و چند روزی را به همراه خانواده یا دوستان خود خوش بگذرانید و استراحت کنید، الفبای سفر در کنار شماست. سفر با تور سریلانکا الفبای سفر، علاوه‌بر امکان پرواز مستقیم و بی‌دردسر به سریلانکا، مزایای بی‌شمار دیگری نیز دارد. برای مثال، برنامه‌ریزی دقیق گشت شهری، قیمت مناسب تور و پرواز و همچنین کیفیت بالای خدمات ارائه‌شده، از مزیت‌های سفر با تور سریلانکا الفبای سفر است. اگر دوست دارید یک سفر رؤیایی به این سرزمین داشته باشید و در کنار ساحل شنی زیبای آن قدم بزنید و عکاسی کنید، الفبای سفر آماده ارائه خدمات به شماست. همچنین، سفر با دیگر تورهای این آژانس مانند تور ازمیر نیز از مزیت‌ها و خدمات زیادی برخوردار هستند که پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را از دست ندهید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn