تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 11:59
19 بازدید
کد خبر : 291417

کلیپ دلبری سرمربی محبوب هواداران استقلال برای مهدی طارمی و هوادارانش + سند

کلیپ دلبری سرمربی محبوب هواداران استقلال برای مهدی طارمی و هوادارانش + سند

آفتاب نو: دریافت فیلم دانلود با کیفیت دانلود با کیفیت دانلود با کیفیت دانلود با کیفیت مهدی طارمی ستاره تیم اینتر در شرایطی برابر میکروفن شبکه DAZN قرار گرفت که آندره‌ آ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال به زبان فارسی به او سلام کرد. دیدار با لچه، مسابقه‌ای خاطره انگیز برای مهدی طارمی است جایی که ستاره

آفتاب نو:

دریافت فیلم

  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت


مهدی طارمی ستاره تیم اینتر در شرایطی برابر میکروفن شبکه DAZN قرار گرفت که آندره‌ آ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال به زبان فارسی به او سلام کرد.

دیدار با لچه، مسابقه‌ای خاطره انگیز برای مهدی طارمی است جایی که ستاره ملی پوش تیم اینتر، نخستین بازی خود در استادیوم سن سیرو را برای نراتزوری انجام داد و ۹۰ دقیقه برابر چشمان بیش از هفتاد هزار نفر بازی کرد و پاس گل نخست تیمش را نیز به متئو دارمیان داد.

طارمی در این مسابقه تلاش زیادی کرد تا بتواند دروازه حریف را باز کند که در این امر ناموفق بود. با این حال، او با پاس گلی که به دارمیان داد، نمره قبولی گرفت و بدون شک در ادامه فصل نیز بارها برای نراتزوری به میدان می‌رود و خیلی‌ها در انتظار نخستین گل او با لباس اینتر هستند.

مهاجم ایرانی در این دیدار چند باری در متن حملات قرار گرفت و قصد داشت با پاس‌های کلیدی، برای هم تیمی هایش خلق موقعیت کند و در یک صحنه نیز با تیزهوشی، توپ را از مقابل دستان سنگربان لچه ربود، ولی در ادامه تعادل خود را از دست داد و نتوانست دروازه حریف را باز کند.

نکته جالب درباره طارمی این است که او پس از پایان بازی، مقابل دوربین شبکه DAZN قرار گرفت و به سوالات آندره‌آ استراماچونی و مجری برنامه پاسخ داد. جایی که صحبت‌های طرفین با احوال‌پرسی فارسی آغاز شد.

استراماچونی به واسطه حضور در استقلال، همواره چهره‌ای شناخته‌شده برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران است. سرمربی پیشین اینتر که اکنون به عنوان مفسر و کارشناس شبکه DAZN مشغول فعالیت است، در آغاز مصاحبه با مهدی طارمی خوش و بش کوتاهی را به زبان فارسی انجام داد که متن کامل این گفتگو را در زیر می‌خوانیم:

آندره آ استراماچونی:

سلام مهدی. خوبی؟ (به فارسی)

– مهدی طارمی:

سلام آقای استراماچونی. شما خوبی؟ (با خنده)

آندره آ استراماچونی:

در حال حاضر خیلی کلمات فارسی بلد نیستم، اما می‌خواهم بهترین خوش آمدگویی را به شما در سری آ و با زبان شما بگویم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn