تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 6:07
20 بازدید
کد خبر : 292341

پدرزن خشمگین دامادش را در مهاباد کشت

پدرزن خشمگین دامادش را در مهاباد کشت

بازدید:۶۵ صد آنلاین | فرمانده انتظامی مهاباد گفت: قاتل فراری که ماه گذشته در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل داماد خود کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: قاتل فراری که ماه گذشته در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل داماد خود کرده بود،

پدرزن خشمگین دامادش را در مهاباد کشت

بازدید:۶۵

صد آنلاین | فرمانده انتظامی مهاباد گفت: قاتل فراری که ماه گذشته در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل داماد خود کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: قاتل فراری که ماه گذشته در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل داماد خود کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

 

 

 

سرهنگ یوسف اشرفی روز سه شنبه اظهار کرد: مرداد ماه گذشته به دنبال قتل فردی میانسال در یکی از روستاهای مهاباد، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.  وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، پلیسی موفق به شناسایی متهم در یکی از استان های همجوار شده و طی عملیات منسجم موفق به دستگیری این فرد شدند. فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به قتل دامادش با سلاح شکاری اعتراف کرده است. وی افزود: انگیزه این قتل اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان شده است. سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد. 

 

مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn