تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 12:46
27 بازدید
کد خبر : 292659

بازی استقلال ها در ورزشگاه خالی؟ | اخبار ورزشی

بازی استقلال ها در ورزشگاه خالی؟ | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: استقلال برای بازی با استقلال خوزستان عصر امروز به اهواز  سفر می کند. به گزارش خبرگزاری دانشجو، استقلال خوزستان بدون هماهنگی با باشگاه فولاد خوزستان، ورزشگاه دوم خود را ورزشگاه شهدای فولاد اعلام کرده است و این، آغاز اختلاف میان دو نماینده استان خوزستان است. ماجرا از آنجا آغاز شد که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

استقلال برای بازی با استقلال خوزستان عصر امروز به اهواز  سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، استقلال خوزستان بدون هماهنگی با باشگاه فولاد خوزستان، ورزشگاه دوم خود را ورزشگاه شهدای فولاد اعلام کرده است و این، آغاز اختلاف میان دو نماینده استان خوزستان است.

ماجرا از آنجا آغاز شد که استقلال خوزستان متوجه شد نور ورزشگاه غدیر استاندارد نیست و دو پایه نورافکن ها نصب نشده است. این هم از آن دسته برنامه ریزی هایی است که فدراسوین فوتبال ما به یگباره متوجه آن شده است. مانند ورزشگاه نقش جهان، مانند ورزشگاه تختی تهران، مانند ورزشگاه آزادی و مانند همه ورزشگاه های ایران که آماده میزبانی از دیدارهای ملی و بین المللی نیست.

باشگاه استقلال خوزستان برای آنکه از استان خارج نشود، ورزشگاه فولاد را به عنوان ورزشگاه دوم خانگی معرفی کرد در حالی که باشگاه فولاد در جریان نبود.

اما گره ماجرا از اینجا کور می شود. باشگاه فولاد اعلام کرد چون بدون هماهنگی با ما بود، با میزبانی این بازی مخالفیم. عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان خوزستان در مصاحبه ای خطاب به باشگاه فولاد گفت: یا زمین می دهید یا از استان می روید. این مصاحبه در کنار مصاحبه جواد نکونام (که گفته بود فولاد و خوزستان خانه دوم من است) موجب شد موضع فولاد در برابر این ماجرا سخت تر شود. هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: «جواد نکونام در حساسترین مقطع لیگ قهرمانان و مقابل الهلال، فولاد را رها کرد و طرفداران فولاد از او دل خوشی ندارند. به همین دلیل نمی خواهیم استقلال در ورزشگاه فولاد بازی کند. ضمن اینکه رئیس هیات فوتبال استان خوزستان هم باید تدبیر بیشتری در مصاحبه داشته باشد و از الفاظ مناسب تری استفاده کند. مدیریت مجموعه تصمیم گرفته و من تصمیم آنها را اعلام می کنم.»

همه اینها مشخص م کند گرهی که با دست باز می شد حالا تا مرز کورد شدن پیش رفته. برگزاری این بازی در داخل استان خوزستان و ورزشگاه فولاد، مصوبه شورای تامین استان خوزستان است و طبیعی است با وجود همه اختلافات، این بازی، ساعت ۲۰:۳۰ فرداشب در این ورزشگاه برگزار خواهد شد؛ اما کاش افراد درگیر در این ماجرا، این همه مصاحبه نمی کردند تا این موضوع ساده، به مساله اول استان تبدیل نشود. مساله ای که برگزاری «بازی در ورزشگاه خالی» را کاملا جدی کرده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn